۰
رئیس اداره بهزیستی چابهار خبر داد:

جمع آوری همه معتادین متجاهر سطح شهر چابهار

رئیس بهزیستی چابهاراز توافق با نیروی انتظامی برای دستگیری هرگونه معتاد در چابهار و انتقال به کمپ تیس برای ترک اعتیاد با هزینه بهزیستی خبر داد.
جمع آوری همه معتادین متجاهر سطح شهر چابهار
​حسن تاوانه در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: اعتیاد به‌عنوان یک آسیب اجتماعی هیچ‌گاه به‌طور کامل ریشه‌کن نشده است اما باتدبیر، اندیشه و تلاش حداقل می‌توان آن را کنترل کرد و این در حالی است که طی مدت اخیر شاهد برگزاری جلسات متعددی در رابطه با جمع‌آوری متکدیان متجاهر سطح شهر چابهار بوده‌ایم که این امر اقدام بسیار خوبی است و جمع آوری معتادین در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به استراتزیک بودن چابهار افزود: با توجه به اینکه چابهار به نوعی ویژه ک است امسال نیز باید برتری این شهر حفظ شود زیرا وجود این موارد برای استان منفی است و باید به‌صورت ویژه تیمی در راستای انجام امور تشکیل شود.
رئیس اداره بهزیستی چابهار ادامه داد: این اقدام در راستای ساماندهی وضعیت مکان های نگهداری معتادان است و طی هماهنگی های انجام شده با ​نیروی انتظامی جمع آوری معتادان چابهار از سطح شهر در دستور کار این مقام نظامی قرار گرفته است.
​تاوانه عنوان کرد: ما بر این عقیده هستیم که معتاد بیمار است و در طرح اجرای جمع آوری معتادان متجاهر، این افراد را با چوب قانون، راهی مراکز درمانی می کنیم همچنین رها شدن افراد بهبود یافته پس از سپری شدن دوره درمانی مشخص شده، از دلایل اصلی بازگشت به معضل اعتیاد و لغزش آن ها است.
وی خاطرنشان کرد: با ورود ماموران انتظامی به این طرح، جمع‌آوری متکدیان و معتادان، طرح ساماندهی و جمع‌آوری معتادین نیز در سطح شهر موفق خواهد بود.
​انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 451327
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *