۰
رئیس بهزیستی شهرستان چابهار خبر داد:

جولان ۷۰۰ معتاد متجاهر در خیابان های چابهار/ اعطای ۲۰ میلیون وام چهار درصد به کارفرمایان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان چابهار گفت: با بررسی های انجام شده در سطح شهرستان مشخص شد در حدود ۷۰۰ معتاد رها شده در خیابان ها و پاتوق های مختلف جولان می دهند که نیازمند دستور دادستانی برای جمع آوری می باشد.
جولان ۷۰۰ معتاد متجاهر در خیابان های چابهار/ اعطای ۲۰ میلیون وام چهار درصد به کارفرمایان
حسن تاوانه در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: در حال حاضر معتادان چابهار به صورت رایگان به مدت یک ماه در کمپ های ترک اعتیاد درمان می شوند ولی این شهرستان برای پاکسازی کامل از این معضل نیازمند تخصیص کمپ را خدمات دولتی می باشد.
وی با اشاره به خدمات مختلف بهزیستی به کاریابی بعد از ترک اعتیاد افزود: مسلما یکی از عوامل اعتیاد جوانان در جامعه بیکاری می باشد که این نهاد در این خصوص اقداماتی را انجام داده است به طوری که کارفرما و کارآفرینان با فراهم کردن زمینه اشتغال هر معتاد ترک کرده تسهیلات چهار درصدی ۲۰ میلیونی دریافت خواهد کرد حتی در حین دریافت جواز کسب نیمی از مبلغ را بهزیستی پرداخت می کند.
تاوانه ادامه داد: وام اشتغال ۲۰ میلیون تومانی برای به کارگیری معلولین توسط کارفرمایان نیز صدق می کند و بهزیستی شهرستان چابهار پرداخت وام چهار درصد را برای این قشر از مردم فراهم کرده است و کارفرما برای تکمیل پرونده به ریاست بهزیستی چابهار مراجعه کند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مواردی پیش آمده که نمایندگان این نهاد به معتادان زباله گرد در پاتوق ها برای دعوت به ترک اعتیاد مراجعه کرده‌اند ولی مورد حمله معتادین با سرنگ و چاقو قرار گرفته اند.
وی ضمن درخواست از دادستان شهرستان چابهار اذعان کرد: خواهش بنده از دادستانی این است که با مکلف کردن نیروی انتظامی به جمع آوری معتادین در سطح شهر به صورت اجباری و تحویل آنها به بهزیستی شهرستان شرایط ترک اعتیاد شان فراهم شود.
انتهای پیام/ک
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 451264
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *