۰
مدیر امور آب و فاضلاب چابهار:

شهر چابهار تنها سه هزار اشتراک فاضلاب دارد/پروژه شیرین سازی آب دریا هنوز اجرایی نشده است

مدیر امور آب و فاضلاب شهری چابهار گفت: چابهار با بیش از سه هزار اشتراک فاضلاب هنوز بسیاری از محدوده های شهری نیازمند فاضلاب کشی می باشند و باید تامین اعتبارات برای تکمیل پروژه ها صورت گیرد.
شهر چابهار تنها سه هزار اشتراک فاضلاب دارد/پروژه شیرین سازی آب دریا هنوز اجرایی نشده است
مسعود شهلی بر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: در حال حاضر آب رسانی چه در بحث شیرین سازی و چه در بحث فاضلاب کشی جای کار دارد به طوری که آب منطقه ای استان مکاتباتی برای رفع مشکلات با حوزه پایتخت انجام داده است ولی اعتباراتی برای انجام اقدامات مربوطه تخصیص نیافته است.
وی با اشاره به انتهای خیابان راسک در خصوص فاضلاب کشی افزود: انتهای خیابان مذکور و بسیاری از محدوده های شهری فاضلاب ندارند با وجود اینکه مطالعات و مختصات شهری در گذشته تدوین شده ولی نیازمند توجه و تامین اعتبارات کشوری برای خدمات رسانی به حق قانونی مردم این خطه می باشد.
شهلی بر آب رسانی به مردم را اولویت دانست و ادامه داد: پروژه شیرین سازی آب دریای عمان برای برقراری آب دائمی و حتی آبرسانی به بسیاری از نقاطی که لوله کشی آب ندارد تاکنون اجرایی و راه اندازی نشده است و نیازمند دستور و تخصیص اعتبار مسئولان کشوری می باشد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری چابهار خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری ها و مکاتبات استانی صورت گرفته در گذشته مشکلات کنونی حل و فصل شود تا  پروژه مقرون به صرفه شیرین سازی آب دریا و فاضلاب کشی مناطق دارای کمبودات موارد مربوطه در اسرع وقت اجرایی شود.
انتهای پیام/ک
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 451263
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *