۰
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار مطرح کرد:

کشف یک تن تور ماهیگیری قاچاق در کنارک

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار گفت: مأمورین انتظامی شهرستان کنارک در بازرسی از یک دستگاه خودروی تویوتا مقدار یک هزار و پنجاه کیلو گرم تور ماهی گیری مشکوک به قاچاق کشف کردند.
کشف یک تن تور ماهیگیری قاچاق در کنارک
محمود میرشکار در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: با دستگیری متهم و تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار، اقدامات مربوط به رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز انجام شد.
وی با اشاره به بازپرسی های صورت گرفته افزود : شعبه رسیدگی کننده با توجه به اقرار متهم، نحوه کشف کالا و سایر مدارک و مستندات موجود در پرونده تخلف را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به میزان 90 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
​میرشکار ادامه داد: کالای قاچاق مانع توسعه جامعه می شود به طوری که تولید داخلی را مورد هجمه قرار داده و در چنین مناطقی که مشرف با منطقه آزاد می باشد موقعیت حساس تری نسبت به سایر شهرهای مرکزی به وجود آمده است.
​وی با اشاره به واردات کالا در این مناطق عنوان کرد: برای جلوگیری از عبور و مرور غیرقانونی اجناس توسط افراد سودجو می بایست چنین محکومیت هایی با اعمال قانونی صددرصدی صورت پذیرد چراکه هر گونه اهمال و کم کاری در بحث کالای قاچاق پای قاچاقچیان و ورود کالاهای غیرقانونی زیادی را به داخل کشور باز می کند و اقتصاد مردم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 
​رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار خاطرنشان کرد: همواره جزای نقدی در حق متهمان براساس قوانین مصوب و مندرج انجام شده و مجرمان با پرداخت و اعمال قانون از اقدامات آتی برای قاچاق اجناس متنبه می شوند.
انتهای پیام/ک
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 451208
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *