۰
مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

دشمنان ایران اسلامی بدانند ما هیچ گاه از آرمان های انقلاب دست نخواهیم کشید

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: شیعه و سنی امروز نشان دادند که مذاهب اسلامی در چابهار متحدند و کل کشور به همین شکل در کنار هم جواب گستاخی های دشمنان را که قصد کم اهمیت جلوه دادن آرمان های اسلامی را داشتند با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دادند.
دشمنان ایران اسلامی بدانند ما هیچ گاه از آرمان های انقلاب دست نخواهیم کشید
به گزارش چهاربهاران احمد حاتمیان در راهپیمایی 22 بهمن مردم چابهار که با حضور گسترده مردم همراه بود اظهار کرد: سیاست دین‌سازی و ایجاد تفرقه حربه‌ای است که از دیرباز تاکنون در دستور کار دشمنان به خصوص صهیونیسم‌ بوده است ولی امروز مردم با حضور گسترده و دشمن هراسانه خود نشان دادند هیچ گاه از آرمان های والای امام راحل و مقام معظم رهبری دست نخواهند کشید.
​وی با اشاره به حضور متحدانه شیعه و سنی در راهپیمایی امروز افزود: مذاهب اسلامی بار دیگر نشان دادند که همانند ریسمانی به یکدیگر متصل می باشند و هیچ گاه گول حرف های تفرقه انداز دشمنان را نخواهند خورد.
​وی بیداری اسلامی را یکی از مهمترین عوامل پیروزی های اخیر در کشورهای مسلمان قلمداد و ادامه داد: دشمنان گمان می کنند امروز هر حرفی که بزنند باید عملی شود به ویژه حرف های گستاخانه ترامپ که به دنیا نشان داد حق با ایران است و ایران هراسی یکی از حربه های صهیونیسم برای پنهان کردن حقیقت و حقیر پنداشته شدن اسلام می باشد.
​مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مشکلات و ناامنی هایی که در سالیان گذشته در عراق، یمن، سوریه و برخی مناطق دیگر روی داد ساخته و پرداخته دست آمریکا و صهیونیسم یعنی همان وهابیت ملعون بود که مانع بروز اسلام حقیقی در بین کشورهای غیر اسلامی شده است.
​وی آمریکا و صهیونیسم را دشمن همیشگی مسلمانان و مردم دنیا دانست و اذعان کرد: 22 بهمن تنها یک نماد نیست بلکه آزادی واقعی مردم است، برخی فکر می کنند بلکه همین کشف حجاب به معنای آزادیست ولی آزادی یعنی اینکه ذخایر کشورمان را خودمان خرید و فروش و مصرف کنیم، وقتی کسی جرات نمی کند به ناموس محجبه مسلمان نگاه دیگری کند این یعنی آزادی زن مسلمان و محفوظ ماندن از نگاهی که با آن مخالف است.
​حاتمیان در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: شما مردم وارثان و صاحبان حقیقی این آب و خاک هستید و آزادی امروز کشور را خودتان رغم زده اید وقتی که کشوری مثل ژاپن نمی تواند ارتش مستقل داشته باشد و باید از کاپیتالیسیون اطاعت کند این یعنی مستعمره و در بند بودن ولی به حمد خدا و خواسته شما مردم شریف، امروز هیچ کشوری نمی تواند به ایران زور بگوید و جرات تجاوز به کشور را داشته باشد.
​انتهای پیام/ک
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 451167
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *