۰
در همایش مشترک ائمه شیعه و سنی نگور؛

انقلاب اسلامی محرومیت زدایی واقعی را در نقاط محروم سیستان و بلوچستان نشان داد

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: نگور، نوبندیان و مناطقی که در جنوب سیستان و بلوچستان در بدترین وضعیت سپری می کردند امروز به برکت انقلاب اسلامی از نعمات بزرگ برق، آبرسانی لوله کشی، تانکر سیار و اشتغال در چابهار بهره مند شده اند.
انقلاب اسلامی محرومیت زدایی واقعی را در نقاط محروم سیستان و بلوچستان نشان داد
به گزارش چهاربهاران سرهنگ علی کوهستانی در همایش مشترک ائمه شیعه و سنی شهر نگور از توابع شهرستان چابهار اظهار کرد: امروز ایران در مقایسه با کشورهای هم جوار خود مانند افغانستان، پاکستان، عراق، یمن و سوریه از امنیت و توسعه بالایی برخوردارند و این ها هم از برکت این انقلاب است.
​وی با اشاره به محرومیت زدایی سپاه در کنار دولت افزود: سپاه علاوه بر وظیفه ذاتی خود که برقراری امنیت در کشور است به خوبی برآمده است و به جایی رسیده است که دشمن برای ضعیف شدن این قدرت پیشنهاد مذاکره می دهد ولی به حول قوه الهی این قدرت بیشتر شده و در کنار این وظیفه به محرومیت زدایی و کمک به اقتصاد کشور اقدامات قابل ملاحظه ای توسط سپاه صورت خواهد گرفت.
​فرمانده سپاه شهرستان چابهار کمک رسانی سپاه به مناطق محروم را بعد از توجه به اقدامات امنیتی و دفاعی کشور، اولویت دانست و ادامه داد: امروز چابهار از مشکلات آموزشی که بسیار برای آینده کودکان این محدوده از کشورمان است رنج می برد لذا سپاه بر آن شد تا به مدرسه سازی در نقاط مختلفی مانند مرادآباد وارد شود و کمک هزینه تحصیلی بسیاری از فرزندان خانواده های کم درآمد را در ابتدای امسال تامین کند.
​وی توجه به آبرسانی در مناطق محروم تر چابهار را مهم عنوان و تصریح کرد: امروز با اجرای پروژه های بلند مدت شاید آبرسانی به این مناطق زمان برده است ولی مطمئنا با اجرای طرح ها و پروژه های در حال اجرا به زودی رونق چند برابری را در مناطق مختلف استان شاهد خواهیم بود واین ها همه از برکات انقلاب است.
​سرهنگ کوهستانی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال هم مانند چند دهه گذشته از عمر این انقلاب با حضور مردم قدردان و پربینش مردم عزیز ایران با شکوه و با عظمت اجرا خواهد شد تا خاری در چشم دشمنان این نظام باشد و آمریکا و اسرائیل بدانند روزی نابود شدنی اند و ما هیچگاه از اهداف و آرمان هایمان برا نابودی اشان دست نخواهیم کشید.
​انتهای پیام/ک
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 451157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *