کشف و ضبط 400 کیلوگرم حشیش در نیکشهر

9 بهمن 1396 ساعت 12:00

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 400 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش با تلاش ماموران انتظامی در 24 ساعت گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شده است.


​به گزارش چهاربهاران محسن گل محمدی در حاشیه رسیدگی به پرونده مواد مخدر حشیش اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری انتظامی شهرستان نیکشهر به یک دستگاه خودروی سواری پژو در جاده ترانزیتی چابهار- نیکشهر مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس در این موارد افزود: پس از توقف خودروی مذکور؛ قاچاقچیان وارد درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی شدند.
دادستان نیکشهر ادامه داد: سوداگران مرگ وقتی با آتش سنگین ماموران مواجه شدند از صحنه فرار و خودروی حامل مواد مخدر را رها و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.
گل محمدی تلاش ماموران و مقامات قضایی برای دستگیری سوداگران مرگ را تحسین و تشریح کرد: تلاش برای شناسایی متهمان ادامه دارد و دستگاه قضایی به طور قاطع و جدی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ برخورد قانونی خواهد کرد.
وی مواد مخدر را عامل نابودی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: توزیع و پخش مواد مخدر در میان جامعه و به ویژه قشر جوان از علل فروپاشی زندگی و افزایش آمار طلاق، ایجاد و گسترش خشونت و نزاع در جامعه و زمینه ساز بسیاری از جرائم دیگر خواهد بود.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 451087

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451087/کشف-ضبط-400-کیلوگرم-حشیش-نیکشهر

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir