۰
مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان:

17 هزار کنسر تن ماهی فاقد استاندارد در چابهار معدوم شد

مدیرکل استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: 17 هزار و 500 قوطی کنسرو ماهی فاقد استاندارد توسط کارشناسان این نهاد در بندر چابهار منهدم و از چرخه مصرف خارج شد.
17 هزار کنسر تن ماهی فاقد استاندارد در چابهار معدوم شد
اسماعیل عاقلی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: کالای یادشده توسط کارشناسان اداره استاندارد چابهار توقیف و پس از بررسی مبنی بر غیرقابل مصرف بودن با همکاری مدیرعامل و مدیر کنترل کیفیت کارخانه قوطی کنسرو سازی منهدم و از چرخه مصرف خارج شد.
وی با اشاره به نظارت دقیق اداره استاندارد بر اجناس غیراستاندارد افزود: کارشناسان سازمان ملی استاندارد کالاهای فاقد علامت استاندارد را از مراکز تولید، تمرکز، توزیع و فروش جمع ‌آوری کرده و برای جلوگیری از ادامه‌ این ‌گونه فرآورده‌ ها ابزار، ماشین ‌آلات و وسایل تولید را به طور موقت لاک و مهر می‌ کنند.
مدیر کل استاندارد استان ادامه داد: برای تعقیب و جریمه متخلف به مراجع قضایی معرفی می شود لذا فروشندگان، کارگاه و کارخانه هایی که چنین اجناسی تولید، خرید و فروش کنند طی فرایند قانونی و قضایی برای پاسخگویی و اعمال قانون استاندارد قرار خواهند گرفت.
وی از شهروندان درخواست کرد هرگونه شکایت و اطلاع درخصوص کالای غیراستاندارد با تلفن 1517تماس گیرند تا سریعا کارشناسان ادارات استاندارد شهرستان های سراسر سیستان و بلوچستان اقدامات لازم را انجام دهند.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 451086
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *