۰
در مراسم کلنگ زنی مدرسه در محرومترین نقظه سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

سپاه پاسداران با مردم و از مردم است/سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ستودنی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: کلنگ زنی و ساخت مدرسه 6 کلاسه در مدت سه ماه در محرومترین نقطه سیستان و بلوچستان توسط سپاه نشانگر سازندگی و محرومیت زدایی این نهاد اسلام پرور و انسان ساز می باشد.
سپاه پاسداران با مردم و از مردم است/سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ستودنی است
به گزارش چهاربهاران حسن نوروزی در کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه توسط فرمانده سپاه شهرستان چابهار در مرآد آباد چابهار اظهار کرد: این منطقه دارای 189 دانش آموز می باشد که بسیاری از آنان کیلومترها راه خاکی را پیموده و به چابهار تردد می کنند و تعدادی دیگر در دو کلاس کپری در این منطقه مشغول به تحصیل می باشند.
​وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم محروم افزود: اگر سپاه نبود رونق و محرومیت زدایی به شکل امروزی وجود نداشت و مشکلات صد چندان قابل حل نبودند ولی چنین اقدامات زیبا و خداپسندانه ای دانش آموزان و مردمان نسل آینده کشور را بیمه می کند.
​وی با اشاره به شور و شعف دانش آموزان به ساخت مدرسه ادامه داد: این مدرسه دارای 6 کلاس در می باشد که متولی آن سپاه بوده و دانشگاه علوم دریایی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هزینه ساخت دو کلاس آن را بر عهده گرفته اند.
​رئیس آموزش و پرورش چابهار عنوان کرد: متراز این مدرسه بیش از دو هزار و 700 متر مربع می باشد و 250 دانش آموز را در دو شیفت صبح و عصر کفایت می کند، همچنین شهرداری چابهار هزینه و عملیات آسفالت مدرسه را بر عهده گرفته است که ستودنی است.
​وی با اشاره به احداث مدرسه توسط سپاه خاطرنشان کرد: سپاه از مردم و برای مردم است و با این ساخت و سازها سرانه آموزشی چابهار به صورت صعودی افزایش خواهد یافت.
​انتهای پیام/ک
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 451063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *