۰
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان:

عملیات سه ساعته مرکز جستجو دریایی چابهار منجر به نجات 9 صیاد شد

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اعزام شناور جستجو و نجات دریایی و ارائه خدمات پزشکی به سرنشین یک قایق صیادی در آب‌های دریای عمان خبر داد.
عملیات سه ساعته مرکز جستجو دریایی چابهار منجر به نجات 9 صیاد شد
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی اظهار کرد: با دریافت درخواست کمک فوری از یک شناور ماهیگیری با ۹ نفر سرنشین در فاصله ۳۰ مایلی بندر چابهار، مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار با وجود دریای نامساعد، در یک عملیات سه ساعته، نسبت به اعزام شناور ناجی به همراه پزشکیار، به موقعیت مربوطه اقدام کرد.

وی افزود: تیم پزشکی شناور ناجی پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی، بیمار را برای انجام دیگر اقدامات پزشکی به مراکز درمانی بندر چابهار منتقل کردند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این بیمار دچار مشکل بینایی شده بود، خاطرنشان کرد: درحال حاضر این بیمار در بیمارستان تحت معاینات پزشکی و درمان قرار دارد.

آقایی تصریح کرد: به فرماندهان، دریانوردان و خدمه عزیز شناورهای سنتی و لنج‌ها توصیه می شود، حتما شماره تلفن ۱۵۵۰ (بدون کد و پیش شماره) را در خاطر داشته باشند تا در صورت بروز هرگونه حادثه دریایی و نیاز به کمک پزشکی با این شماره تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ ف
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 451049
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *