۰

چابهار میزبان بیست‌وپنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور است

رئیس همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور از برگزاری بیست‌وپنجمین دوره این همایش در روزهای دهم و یازدهم بهمن‌ماه امسال در چابهار خبر داد.
چابهار میزبان بیست‌وپنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور است
به گزارش چهاربهاران، مهدی اعتصام در نشست خبری با خبرنگاران گفت: همایش ارگان‌های دریایی کشور با هدف توسعه ارتباطات میان بخش خصوصی با نهادهای دولتی برگزار می‌شود و در این بستر اهداف کلان ایران برای کاهش بخش تصدی‌گری دولت در امور اقتصادی را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته تلاش سازمان بنادر در کاهش عرصه‌های اجرایی بوده است اظهار کرد: از خارج شدن لایروبی دریاها از انحصار دولتی گرفته تا واگذاری ترمینال‌های دریایی و در نظر گرفتن تسهیلات کلان برای ساخت وارد کردن ناوگان نوبخشی از اقداماتی بوده که در این زمینه اجرایی شده و امیدواریم همایش پیش رو به سرعت گرفتن این موضوع کمک کند.

مدیرعامل شرکت تاید واتر درباره وضعیت حضور اپراتورهای ایرانی در بندر چابهار افزود: طبق توافق‌های انجام شده با کشور هند در حال حاضر سرمایه‌گذاران این کشور اپراتوری بندر چابهار را در اختیار خواهند گرفت اما اگر بنا به هر دلیلی این توافق اجرایی نشود امکان بررسی دیگر گزینه‌ها نیز وجود خواهد داشت.

گفتنی است سال گذشته بیست و چهارمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور با شعار "دریا و کشتیرانی ضرورت اجتناب ناپذیر توسعه کشور" در روزهای 6 و 7 مهرماه به میزبانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/ ف
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 451008
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *