۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه امروز:

تحریک حیله جدید دشمن برای ضربه زدن به کشور است/سرمایه گذاری خارجی هیچ کمکی به توسعه اقتصادی کشور نمی کند

امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دشمنان با ترفند تحریک قصد بر هم زدن امنیت کشور را داشتند که با بیداری و هوشیاری ملت ناکام ماندند.
تحریک حیله جدید دشمن برای ضربه زدن به کشور است/سرمایه گذاری خارجی هیچ کمکی به توسعه اقتصادی کشور نمی کند
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی اظهار کرد: اگر مسئولین کشور ما مانند مولا امیرالمومنین علی (ع) رفتار کنند به توده مردم نزدیک می شوند و مدیری که ساعت مچی ۱۴ میلیونی به دستش می کند چطور می تواند با کمیته امدادی با درآمد ۲۰۰ هزار تومانی در ماه هم نشین شود.
وی با دعوت مردم به تقوا و پرهیزکاری افزود: مسئولین از گناه پرهیز کنند چرا که عواقب آن بدتر از گناهان عموم مردم می باشد، امروز سالروز تشکیل شورای انقلاب اسلامی در سال ۵۹ است و این تیز بینی امام راحل بود که در آستانه پیروزی جمهوری اسلامی این شورا تشکیل شد.
وی با اشاره به مشورت کردن در امورات کشوری ادامه داد: بعضی از مسئولین ما خودشان را تافته جدا بافته می دانند و هر موردی که به نظرشان می رسد اجرا می کنند در حالی که خداوند به حضرت رسول (ص) می فرماید با مردم مشورت کن و در جامعه هم  مشورت جزو الزامات محسوب می شود.
امام جمعه چابهار عنوان کرد: مسلم است که آمریکا با کشور ما دشمن می باشد وقتی که هواپیمای مسافربری را می زند و تحریم را در کشور اجرا می کند این همان پاتک است، همیشه بصیرت مردم ما باعث شده تا حرکات مذبوحانه و تحریک های ایجاد کننده در کشور با شکست  دشمن همراه شود.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: دشمنان انقلاب با کودتا، حمله نظامی، جنگ هشت ساله، توطئه ۸۸ و تحریم وارد شده‌اند و جواب نگرفته اند الان با تحریک وارد شده اند، آمریکا و صهیونیسم ضلع اصلی این سنگ اندازی ها می باشند و عربستان به عنوان گاو شیرده هزینه ها را پرداخت می کنند.
وی منافقان را پیاده نظام های آمریکا خطاب و تشریح کرد: در چابهار برخی با گرانی و مشکلات زندگی مشکل داشتند و برحق هم بودند اما وقتی دیدند فتنه گرانی از وجود این ها قصد سواستفاده داشتند کنار کشیدند و در راهپیمایی روز دوشنبه بر ضد دشمنان شعار سر دادند.
وی بیکاری، گرانی و رکود را زخم های حل شدنی دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه خارجی مشکلات کشور ما را حل نخواهد کرد و مسئولین با تکیه به این ملت بزرگ قادرند به مشکلات کشور فائق آیند.
انتهای پیام/ک
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 450994
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *