۰
معاون فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

محموله دو میلیارد ریالی کالای قاچاق در چابهار توقیف شد

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: یک محموله دو میلیارد ریالی کالای قاچاق در چابهار توقیف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.
محموله دو میلیارد ریالی کالای قاچاق در چابهار توقیف شد
​به گزارش چهاربهاران غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی چابهار در راستای مبارزه کالای قاچاق حین گشت‌زنی در سطح شهر یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی با اشاره به نظارت بیشتر در مبادی محتمل بر قاچاق کالا افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، کالای قاچاق شامل دو دستگاه موتور خودروی سنگین، دو دستگاه موتور کمپرسور و لاستیک کامیون را به ارزش دو میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.
جعفری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه، خاطرنشان کرد: از آنجا که پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می‌شود، نیروی انتظامی با افرادی که بخواهند از این طریق به اقتصاد کشور در جهت منافع شخصی ضربه وارد کنند قاطعانه برخورد می کند.
​معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح کرد: چابهار با دارا بودن مصوبه مناطق آزاد بیشتر در خطر ورود کالاهای بدون مجوز به داخل کشور می باشد از این رو همه سعی ماموران انتظامی در بازرسی و بازبینی مدارک قانونی خودروهای حامل بار تجاری می باشد.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 450893
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *