۰
امام جمعه اهل سنت کنارک:

خدمات سپاه به بلوچستان بی نظیر بوده است

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: خدمات سپاه شامل عمرانی، اشتغالزایی، اهدایی، ورزشی و درمانی در بلوچستان بی نظیر بوده و جای بسی تشکر دارد.
خدمات سپاه به بلوچستان بی نظیر بوده است
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد:سپاه و بسیج امروز نیز در مقابله با تهدید افراطیون داعش و اسرائیل جان‌فشانی بسیاری انجام می‌دهند که همگی مدیون آن‌ها هستیم و در همین اواخر در مرزهای شرقی کشور برخی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
وی با اشاره به حیله دشمنان دوست نما در کشور افزود: افرادی که خدمات سپاه را زیر سوال می‌برند افرادی هستند که این تشکیلات ولایت‌مدار را نمی‌شناسند و امیدواریم که به دنبال اهداف دشمنان نباشند.
مولوی ملکی پور عنوان کرد: در واقع، با وجود سپاه و بسیج، نظام جمهوری اسلامی بیمه شده است و آینده آن نیز روشن و مشخص می‌باشد؛ زیرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظر سازمانی، فناوری، تجهیزات نظامی، اطلاعاتی، امنیتی و نیروی انسانی دارای بهترین وضعیت ممکن می‌باشد.
امام جمعه اهل سنت کنارک خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در چند دهه گذشته تلاش کردند جلوی خروج پیام انقلاب اسلامی به خارج از مرزها را بگیرند اما امروز راهبرد نظام اسلامی پیام بیداری برای ملت‌هاست به طوری که عرصه را بر دشمن تنگ کرده و دشمن را دچار استیصال نموده است.
وی بسیج و سپاه را دو قطب جدانشدنی دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران امروز تنها یک نیروی نظامی نیست و توانمندی این نهاد در حوزه های مختلف توسعه و سازندگی کشور وجه دیگری از بالندگی این مجموعه است که باید قدر دانسته شود.
وی خاطرنشان کرد: ترس امروز دشمنان از سپاه به خاطر تاثیری است که این مجموعه بر دل‌ آحاد آزادگان جهان به ویژه ملت بزرگ و انقلابی ایران گذاشته است؛ سپاه پاسداران نهادی انقلابی و حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.
مولوی ملکی پور حمایت از سپاه را حمایت از اسلام دانست و عنوان کرد: بدیهی است ورود به عرصه جدید به  هیچ‌وجه به معنای غفلت از امکان بروز تهدیدهای نظامی و امنیتی و حفظ آمادگی‌های دفاعی نیست بلکه گویای این نکته است که بسیج می‌تواند به هنگام نیاز در کوتاهترین زمان ممکن خود را با شرایط جدید تطبیق دهد.
انتهای پیام/ک
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 450615
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *