۰
رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان خبر داد:

کسب مدال طلا توسط رزمی کار چابهاری در مسابقات بین‌المللی ووشو

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: رزمی کار چابهاری به عنوان نماینده استان در مسابقات بین‌المللی ووشو کشور نروژ موفق به کسب مدال طلا شد.
گزارش چهاربهاران ، عباس شیبک در حاشیه ورود رزمی کار چابهاری از مسابقات به استان اظهار کرد: مسابقات بین المللی ووشوی نروژ با حضور 16 کشور نروژ، روسیه، سوئد، ایران، اتریش، نپال، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، هلند، ایتالیا، دانمارک، انگلیس، لندن، لهستان، مقدونیه به میزبانی نروژ برگزار شد.
وی با اشاره به قهرمانی های مستمر این رزمی کار در ادوار گذشته افزود: تیم ایران با 7 ورزشکار دربخش ساندا در این دوره از رقابت ها حضور پیداکرد، محمود ریگی نماینده استان از چابهار در قالب تیم شائولین چوان ووشو ایران توانست بر حریفانی از کشورهای فرانسه، نروژ و مقدونیه در وزن +90 غلبه کند و مقام اول این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان عنوان کرد: ریگی از کارکنان اداره‌ کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و نماینده سازمان بنادر و دریانوردی می باشد که در قالب تیم 24 نفره کمیته شائولین چوان ووشو جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین المللی 2017 به نروژ عازم شده بود.
شیبک خاطرنشان کرد: این ورزشکار همچنین کسب عنوان قهرمانی و مقام اولی مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ 2017 کشور ترکیه را در کارنامه خود دارد.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 450609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *