۰
رئیس بهزیستی شهرستان چابهار خبر داد:

اهمال شهرداری و منطقه آزاد چابهار در ساماندهی معتادان زباله گرد و متکدیان

رئیس بهزیستی شهرستان چابهار گفت: اگر امروز در چابهار معتادان زباله گرد ساماندهی نشده اند دلیلش اهمال شهرداری و منطقه آزاد چابهار در حوزه های استحفاظی خود بوده است.
اهمال شهرداری و منطقه آزاد چابهار در ساماندهی معتادان زباله گرد و متکدیان

حسن تاوانه در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: شهرداری بندر چابهار امروز به عنوان دبیر شورای جمع آوری معتادان سطح شهر مقصر است چراکه اقدام جدی در خصوص در راه اندازی اردوگاه سامان دهی معتادان انجام نداده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۰ کودک و نوجوان دختر و پسر به دلیل ضعف مالی در منطقه آزاد چابهار مشغول کار و تکدی گری می باشند که کارنامه سازمان مربوطه را رو به نزول می برد.
وی با اشاره به وجود تکدی گران خارجی در چابهار گفت: نیروی انتظامی شهرستان چابهار بعنوان متولی جمع آوری اتباع بیگانه باید با دستگیری این افراد زمینۀ خروج شان را از کشور مهیا کند.
رئیس بهزیستی شهرستان چابهار عنوان کرد: اکنون که چابهار دارای شهردار نیست و سرپرست محدودۀ عمل کمتری دارد حداقل سرپرست مربوطه با ارائه‌ی طرح ساماندهی معتادان آغازگر این پروژه بسیار مهم باشد.
وی تشریح کرد: سال گذشته منطقه آزاد چابهار با تشکیل جلسه ای در حضور مسئولین تراز اول چابهار از ساماندهی معتادان زباله گرد سخن گفت ولی جلسه و عمل به موضوع جلسه در پایان همان جلسه ناتمام ماند.
حسن تاوانه ضمن گلایه مندی از عدم توجه مسئولین مربوطه به معیارهای انسانی در چابهار تصریح کرد: درست نیست متولیان و اعضای شورای جمع آوری و ساماندهی معتادان زباله گرد در چابهار در خصوص کمک به این قشر آسیب دیده جامعه بی تفاوت رفتار کنند و این عملکرد دور از انسانیت و توجه به آرمان های بشری می باشد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 450420
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *