۰
معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

حفظ برادری و وحدت موجبات مایوس شدن دشمنان را به همراه دارد

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: لازم است تا با حفظ برادری و وحدت همواره موجبات مایوس شدن دشمنان را فراهم کنیم.
حفظ برادری و وحدت موجبات مایوس شدن دشمنان را به همراه دارد
به گزارش چهاربهاران، ایوب درویشی در جمع پرشور مردم چابهار در عیدگاه اهل سنت اظهار کرد: عید قربان عید سر سپردگی و بندگی و رها شدن از خود و به خدا پیوستن است؛ آنجا که در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند.
وی افزود: ایام نورافشان عید سعید قربان، عید پاکی ها و خلوص بندگی را به عموم مردم مومن وخداجوی شهرستان چابهار تبریک گفته و امیدمندم روزهایی سرشار از توفیق و سلامتی و برکت و هدایت پیش رو داشته باشیم.
 درویشی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید طی سالهای گذشته خدمات ارزنده ای را جهت توسعه زیرساخت های چابهار انجام داده است، بیان کرد: هم اینک سرعت توسعه در چابهار روند رو به رشدی دارد، توسعه بنادر، اجرای راه آهن، احداث فرودگاه، مرتفع شدن مشکلات آب شرب چابهار و روستاهای توابع با تدابیرهای اتخاذ شده و ... از جمله اقداماتی است که در حال انجام است و مردم شاهد توسعه زیر ساخت ها خواهند بود.
درویشی خاطرنشان کرد: صد کیلومتر مسیر راه آهن از چابهار به ایرانشهر آماده ریل گذاری است و سایر مسیرها نیز با سرعت زیادی در حال انجام است،زمین برای احداث فرودگاه جانمایی شده است و بزودی عملیات احداث فرودگاه آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 450161
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *