۱
سرپرست معاونت سیاسی،اجتماعی فرمانداری چابهار در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان:

اعتیاد به مواد مخدر یکی از جدی‌ترین معضلات اجتماعی است/ اعتیاد متعلق به بازه زمانی خاصی نیست

سرپرست معاونت سیاسی،اجتماعی فرمانداری چابهار گفت: مواد مخدر به عنوان معضلیست که متعلق به بازه زمانی خاصی نیست و از دیرباز زندگی افراد را تحت الشعاع خود قرار داده است .
اعتیاد به مواد مخدر یکی از جدی‌ترین معضلات اجتماعی است/ اعتیاد متعلق به بازه زمانی خاصی نیست
به گزارش چهاربهاران، محمد دهمرده با اشاره به معضل اعتیاد که نه تنها مشکل فرد بلکه یک جامعه را درگیر خود می کند اظهار كرد: هرچه سريعتر بايد یک برنامه جامع و کامل برای مقابله با پیشگیری از اعتیاد در جامعه و خانواده ها عملياتي كرد.
وی بیان کرد: امروز مسأله اعتیاد به مواد مخدر به‌صورت یک مشکل جهانی و همگانی درآمده است و به‌دنبال آن گرایش جوانان به مواد مخدر از جمله یکی از دغدغه های اساسی کشورها و مخصوصا کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته به شمار می آید.
وي همچنین از رابطه مستقیم اعتیاد با وقوع جرم گفت و افزود: متاسفانه اکثر سرقت های غیر سازمان یافته ایی که صورت می گیرد توسط افرادی اتفاق می افتند که دچار این بلای خانمان سوز هستند.
 
دهمرده گفت : برای پیش گیری و مقابله با اعتیاد باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، تشکل های مردمی و NGO ها استفاده کرد ، كه در این بین نمی توان از ظرفیت بی بدیل علماء غافل شدو مهمترین ابزار مبارزه و ممانعت برای ورود جوانان به دام این بلا حل بحران بیکاری است.
وی در پایان از همکاری و هماهنگی بین بخشی گفت، که برای مقابله و ریشه کن شدن این معضل اجتماعی بایستی متحد و زنجیره ایی عمل کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 450076
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *