۱
۳
بروجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نشست منافقان در پاریس هیچ تأثیری بر امنیت ملی ایران ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: منافقان بارها با اظهاراتشان بر صفحات سیاه و قطورشان افزوده‌اند و اقداماتی نظیر نشست پاریس هیچ تأثیری در امنیت ملی ما ندارد.
نشست منافقان در پاریس هیچ تأثیری بر امنیت ملی ایران ندارد
"علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به نشست منافقان در پاریس و همراهی برخی مسئولان آمریکایی، اروپایی و عربی گفت: منافقان و آمریکایی‌ها 38 سال مشغول دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هستند، این نشست و اظهاراتشان موضوع جدیدی نیست.
نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه ما 17 هزار شهید ترور داریم، تصریح کرد: اکثر ترورهای صورت گرفته بر روی مردم مظلوم کشورمان به دست سازمان منفور منافقان انجام شده است، آن‌ها در دوران دفاع مقدس هم در تقابل با ملت ما به دریوزگی صدام پرداختند.
وی ادامه داد: منافقان با اخراج از عراق به مزدوری اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی روی آورده‌اند.
بروجردی با اشاره به اظهارات بیان شده در نشست اخیر منافقان مبنی بر حمایت از مخالفان نظام جمهوری اسلامی و براندازی آن از درون نیز تاکید کرد: آنها بارها و بارها با اقدامات و اظهاراتشان بر صفحات سیاه و قطورشان افزوده‌اند و مطمئنا این اقدامات هیچ تأثیری در امنیت ملی کشورمان نخواهد داشت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس با تاکید بر اقدام جمهوری اسلامی ایران در برابر این گونه اظهارات از سوی منافقان و برخی دولتمردان آمریکایی خاطرنشان کرد: ایران نسبت به نشست منافقان در پاریس معترض است و  ظریف وزیر امور خارجه کشورمان هم در سفر اخیر خود به فرانسه این موضوع را قویا به مسئولان آنها تذکر داده و امیدواریم که تأثیرگذار باشد.


انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 450000
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
رذلدئبلتبلت
Iran, Islamic Republic of
بلتئلانبلتئلبانوزلطاتئفنطیفلت