۰
امام جمعه موقت اهلسنت چابهار:

حقوق بشر آمریکایی یعنی نابودی اسلام/کشتار مظلومانه انسانها تحت عنوان حقوق بشر

امام جمعه موقت اهلسنت چابهار گفت: حقوق بشر آمریکایی یعنی اسلام ستیزی و نابودی دین مبین رسول خدا که امروز با تفکر داعشی در دنیا و فشارهای اقتصادی بر کشور ما تحمیل می شود.
11
11
به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالله دوستی در مراسم افشای حقوق بشر آمریکایی در سپاه شهرستان چابهار اظهار کرد: آمریکا نسل کشی 200 میلیون سرخ پوست را رغم زده و اساس نظامشان ضد دموکراسی می باشد.
 
وی افزود: اخیرا وزیر خارجه آمریکا گفته ما خلع سلاح موشکی ایران را میخواهیم و الان ما استکبار را در حالت انفعال و استیصال قرار داده ایم و انقلاب اسلامی آنها را در دنیا رسوا کرده و گرایش ملت ها روز به روز به اسلام بیشتر میشود.
وی ادامه داد: کلینتون گفته من 119 کشور را ملاقات کرده ام تا دولت خودخوانده داعش را به رسمیت بشناسد! عجب, آمریکا شده است حامی اسلام, آنوقت یک عده میگویند ما میخواهیم با آمریکا صلح کنیم.
 
امام جمعه موقت مسجد امام حسین (ع) چابهار گفت: در جریان استعمار انسان‌های بسیاری نابود شدند و امروز نیز در استعمار نو، غربی‌ها زندان‌های مختلفی در نقاط گوناگون ایجاد کرده‌اند و حتی در درون غرب، شهروند درجه یک، دو، سه و... وجود دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی افزود: برای شبکه رسانه‌های غرب که بلندگوهای توجیه‌کننده منافع غرب هستند، آیا انسان‌های بسیاری که امروز در پاکستان، افغانستان، عراق و یمن کشته می‌شوند با تعداد اندکی که در اتفاقات تروریستی در شهرهایی مثل لندن و برخی نقاط دیگر اروپا کشته می‌شوند، همسان هستند؟ این یکی از آلام و رنج‌های بزرگ امروز است؛ البته هر جایی که حقوقی نادیده گرفته شود، مذموم است، ولی مذموم‌تر این است که تحت عنوان حقوق بشر، انسان‌های زیادی براحتی کشته می‌شوند.
​وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا و متحدانش تحت عنوان حقوق بشر از عربستان حمایت می کنند این درحالی است که مستبدترین نظام سیاسی در عربستان وجود دارد و هیچ فرد منصفی نظام سیاسی سعودی را حمایت نمی‌کند.
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 424701
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *