۰
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری چابهار در گفتگو با چهاربهاران خبر داد

رشد 47 درصدی تولیدات شرکت های پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری چابهار گفت: تولیدات شرکت های پیکره صنعتی منطقه آزاد از سال گذشته تاکنون 47 درصد افزایش یافته است.
12
12
عبدالرحیم کردی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: روند ساخت و ساز شرکت ها و تولیدات در پیکره صنعتی روند صعودی دارد به طوریکه در سال 95 نسبت به قبل 47 درصد افزایش تولید داشته است.
وی ادامه داد: ساخت و ساز شرکت های تولیدی که به آنها زمین واگذار شده بعد از تشکیل تیم نظارت بر ساخت و ساز تسریع شده است.
کردی افزود: شرکت هایی که منطقه آزاد به آنها زمین داده بود و ساخت وساز ندارند به مدت 3 ماه مهلت شروع ساخت دارند در غیراینصورت قراردادشان فسخ می شود و در 2 ماه گذشته هم به 18 قرار داد بدلیل عدم ادامه پروژه هشدار فسخ داده شده است.
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری چابهار بیان کرد: واگذاری زمین ماموریت مناطق آزاد محسوب شده که باید به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد و با توجه به اینکه نظارت بر عهده سازمان ما است بنابراین ابزارهایی به عنوان قرار داد در نظر گرفته شده است تا تضمین اجرای کار را افزایش دهیم.
کردی خاطرنشان کرد: برای این نظارت بر ساخت و ساز دست به چند مرحله ای زدن پروژه ها زده ایم و بعد از تکمیل و راه اندازی پروژه، زمین به کارفرما واگذار قطعی می شود و اگر سرمایه گذار در مرحله مشخص شده به تعهداتش عمل نکند در یک مرحله تمدید قرار داد داریم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 424536
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *