۰
ال رونڈر تیم کریکت چابهار خبر داد:

چابهار قطب کریکت ایران/نورغیر استاندارد ورزشگاه نشان از بی توجهی به این رشته

با توجه به اینکه چابهار قطب کریکت ایران است مسائل حاشیه ای مانند نور ضعیف ورزشگاه دریا بزرگ نشان از بی توجهی مسئولین ورزش استان به این رشته است.
ثث
ثث
 
ال رونڈر تیم کریکت چابهار که الان در پست بیتسمین تیم بازی میکند در گفتگو با چهاربهاران، گفت: کریکت چابهار حرف اول قهرمانی کشور را می زند به طوریکه در لیگ های اخیر با حداقل امکانات در دسترس مقام های اول مسابقات از آن ما بوده است.
 
​سهیل آرام افزود: چابهار تنها شهری ست که 10 باشگاه کریکت دارد که این تعداد بیشترین میزان کشوری ست، عدم توجه به این رشته باعث شده تیم ها در سطح کشوری و شهرستانی باقی بمانند وبه مسابقات جهانی را نیابیم. 
 
​وی ادامه داد:کریکت  افغانستان و ایران در مسابقات 1 سی سی  در زمانی مشابه ثبت شد و افغانستان به جام جهانی صعود کرد ولی تیم ایران چون توجه زیادی به این ورزش نشد هنوز جایگاه ارزشمندی ندارد.
 
​بازیکن چابهاری تصریح کرد:با توجه به  قدرت کریکت در این استان، فدراسیون کشوری همیشه 2 تیم در مسابقات می پذیرد  زاهدان و چابهار ولی گنجایش و توان ما خیلی بیشتر است و مسئلین ورزشی ما باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.
 
​وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسابقات جام رمضان با شرکت 15 تیم در سه گروه در چابهار در حال برگزاریست و تماشای آن برای مردم رایگان می باشد.
​وی اذعان کرد: این تیم ها در 3 گروه 5 تیمی شامل گروه الف( مهران _ نگور _ پیمان _ عثمان آباد _ قند شکر) و گروه ب(استقلال _ رمین _ بلوچستان _ باغ شهرداری _ بهار چمن) و گروه ج(دشت  کنارک _ خلیج _ منطقه آزاد _ شرکت الشفیع _ پیشکسوت) می باشد.
 
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 424438
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *