۰
نماینده ولی فقیه در سپاه چابهار در گفتگو با چهاربهاران:

اخلاق رمضانی تضمین کننده عاقبت بخیری امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه چابهار گفت: ماه مبارک رمضان همانطوری که در آیات مبارک قرآن آمده درروایات جامع مسلمین ائم از شیعه و سنی از نبی مکرم اسلام دارند ماه رحمت خداوند ماه ریزش رحمت الهی بربندگانش، ماه غفران است.
21
21
حجه السلام والمسلمین محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: انسان در ماه مبارک رمضان می تواند به واسطه اعمال عبادی که انجام می دهد و ویژگی خاصی که خداوند سبحان به این ماه عنایت کرده اند ذخیره یک سال خودش رو جمع بکند و ضمن عاقبت بخیری خودش و خانواده اش را بقای جامعه اسلامی را نیز فراهم کند.
وی با نگاه به رمضان از منظر شریعت نبوی بیان کرد: در  آیین اسلام از جمله مورادی که باید رعایت کنند اخلاق رمضانی است ودر بهترین حالت شایسته است در اخلاق رمضانی تا پایان سال بمانیم و یقینا نزول زحمات و برکات الهی در جامعه اسلامی و امت نبی مکرم اسلام و امت محمد (ص) اسلامی دوام خواهد داشت.
حجت الاسلام قنبری با اشاره بر رهاوردهای بسیار مثبت این ماه عزیز خاطر نشان کرد: از نکات بسیار مثبت این ماه کاهش جرائم و دعواهاست ولی مشکل اصلی عدم ماندگاری این آمار بعد از ماه مبارک رمضان است.
وی فرهنگ سازی پایدار را راه حل اساسی این معضل بیان کرد و افزود: فرهنگ سازی راه حل بسیار خوبی است تا بتوانیم در ماه های دیگر سال همانند ماه مبارک رمضان، اخلاق خوب رمضانی دوام داشته باشد و برای این کار باید فرهنگ سازی کنیم.
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 424369
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *