۰
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار:

شورای تامین استان در انتقام خون مرزبانان میرجاوه ضعیف عمل کرد/ سپاه و مرزبانان حافظ امنیت کشورند

وقتی مرزبانان به شهادت رسیدند شورای تامین استان بجای احضار سرکنسولگری پاکستان باید سریعا تروریست ها رابه هلاکت میرساند اگر سپاه و مرزبانان نبودند کشورنبود.
11
11
 
ابراهیم غلامی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، ضمن تبریک روز پاسدار گفت: امروز امنیت ناموس و سرمایه های نظام کشورمان مدیون جانفشانی های مرزبانان و سپاه می باشد در حادثه تروریستی میرجاوه قبل از فرستادن جسد های جوانان مان به مشهد و شهرهای دیگر باید تروریست ها به هلاکت می رسیدند.
 
غلامی افزود:به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور نبود اکنون هم نقش‌آفرینی‌های این نهاد انقلابی در عرصه‌های نیاز نظام و کشور باعث کلید خوردن برخی سناریوی تسپاه‌هراسی برای تضعیف نظام شده است که الحمدولله نیروهای انقلابی و مردمی ما هوشیار و بیدارند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز به برکت بیانات مقام معظم رهبری و اقدامات سپاه مردم بیش از هر زمان دوست و دشمن کشورشان را می شناسند و درمقابل جوسازی های دروغین دشمنان کشور با بینش بالا عمل می کنند.
 
نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: پاسداران ما با عمل خالصانه به منویات مقام معظم رهبری در همه حوزه ها فعالانه امنیت و توسعه را در کشور جاری دارند حتی با پیش رو داشتن انتخابات اگر امنیت نبود مردم نمی توانستند رای بدهند و اینها همه مرهون این فداکاری های عزیز کشورمان است.
 
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 424082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *