۰
دبیرانجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی چابهار خبرداد:

دانشگاه دریانوردی میزبان مناظره انتخاباتی جمنا و حزب ندای ایرانیان

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار از برگزاری مناظره انتخاباتی،تریبون آزاد وجلسات هم اندیشی نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به میزبانی این تشکل دانشجویی خبرداد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، ​اصغر احمدی با اشاره به برنامه های انتخاباتی این تشکل دانشجویی اظهار داشت: هدف ما از برگزاری برنامه های مختلف انتخاباتی،روشنگری دانشجویان برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر وروستا است.
وی افزود: کمیته ای متشکل از نماینده شورای عمومی وتعدادی از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های انتخاباتی تشکیل شده است.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار درتشریح فعالیت های کمیته عالی انتخابات تصریح کرد: اولین برنامه ما تریبون آزاد با موضوع" اگر من رییس جمهور باشم" است که روز سه شنبه باحضور دانشجویان و در فضایی کاملا صمیمی برگزار می شود.
به گفته احمدی ،دانشجویان در این تریبون نظرات ودغدغه های خود را در قالب یک کاندیدای ریاست جمهوری بیان می کنند وبه بیان راهکارهایی برای حل مشکلات کشور می پردازند.
وی از برگزاری مناظره میان نمایندگان دوجریان سیاسی کشور خبرداد و افزود: رضانجابت عضو شورای مرکزی جمنا(جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی) و سجاد سالک رییس شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان چهارشنبه 13اردیبهشت با محوریت" بررسی ویژگی های رییس جمهور اصلح برای وضعیت موجود کشور" در دانشگاه دریانوردی چابهار به مناظره می پردازند.
دبیر انجمن اسلامی داشگاه دریانوردی هم چنین در پایان با اشاره به برنامه های کمیته انتخابات برای شوراهای اسلامی شهر وروستا خاطرنشان کرد: مقرر شده کاندیداهای شورای شهر چابهار به صورت 2یا3نفره در شورای مرکزی انجمن حاضر شوند و علاوه بر ارائه برنامه های خود به سوالات اعضای شورای مرکزی درباره مشکلات شهر وراهکارهای برون رفت از آن پاسخ دهند.

انتهای پیام
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 424080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *