۰
بیمارستان امام علی چابهار:

بدهی ۲۶۰ میلیون تومانی بیمارستان امام علی چابهار به اداره برق

عدم پرداخت بدهی برق بیمارستان با وجود تقسیط و تخفیف قبض برق و عدم افتتاح بخش MRI بیمارستان با ایرادات بنی اسرائیلی سوال برانگیز شده است.
11
11
رئیس اداره برق چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران گفت: ایرادات بنی اسرائیلی مسئول بیمارستان چابهار در خصوص افتتاح ام آر آی با در معرض اتهام قرار دادن کم کاری اداره برق در فضای مجازی گزاف است.
امید رضا مشهدی افزود: چندی قبل بیمارستان درخواست کرده بود تا برق مستقل برای MRI واگذار کنیم که این مورد پیچیدگی قانونی زیادی دارد و خودشان هم میتوانستند از خود بیمارستان کابل برق بکشند که همین کار را هم کرده بودند.
وی ادامه داد: با این حال هم اداره برق چابهار مساعدت کرد و اقداماتی در این خصوص انجام داد ولی یک روز قبل ورود معاون وزیر بهداشت به چابهار، بیمارستان خبر داد که افتتاحیه را کنسل کردند.
وی تصریح کرد: اگر نمیخواهند MRIرا افتتاح کنند چرا اداره برق را متهم می کنند تا از انجام وظیفه اشان سرباز بزنند.
به گزارش  چهاربهاران، در حال حاضر تابلوی ان آر آی بیمارستان را نصب نکرده اند چه برسد به افتتاحیه ان و این در حالیست که مردم چابهار و اطراف چیزی بیش از پانصد هزار نفر اگر نیاز به  ام ا ای داشته باشند مجبورند به ایرانشهر مراجعه کنند.
شهر تجاری صنعتی گردشگری چابهار با موقعیت حساس اقتصادی در گیر مشکلات زیرساختاری متعددی است که مسوولین به جد پیگیر آن نیستند و استاندار هم با بلاتکلیفی دو ماهه از ماه قبل در خصوص انتصاب و معرفی فرماندار چابهار بر بی توجهی خود به این خطه برهان و دلیل گذاشته است.
MRIبرای کمک به تشخیص بیماری‌های مانند تومورهای درون لگن، شکم و قفسه سینه، اندام‌های تناسلی، کلیه‌ها و مجاری ادراری استفاده می شود حتی برخی از مشکلات قلبی
وناهنجاری‌هایی که کبد، کیسه صفرا، مجرای صفراوی و لوزالمعده را کاربرد دارد.
همچنین برای تشخیص علت درد لگنی، که ممکن است ناشی از آندومتریوز، فیبروئید یا آدنومیوز باشد و همینطورناهنجاری‌هایی که بر رحم اثر می‌گذارند استفاده می شود.
 
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 423850
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *