۰
با هدف تکریم مهمانان نوروز 96؛

نخستین جلسه ستاد اسکان فرهنگیان در چابهار برگزار شد

درآستانه فرارسیدن ایام تعطیلات نوروز96 وآغاز سفرهای نوروزی اولین جلسه ستاد اسکان تکریم فرهنگیان با همراهی اعضای ستاد اسکان96برگزار شد.
1
1
به گزارش چهاربهاران، معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش چابهار در این جلسه با اشاره به لزوم برنامه ریزی لازم جهت استقبال از خانواده های فرهنگیان و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات عید نوروز گفت: باید با برنامه ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت سالهای گذشته و رفع مشکلات، موانع و کمبودهای مدارس اقدام کرده و نقاط قوت و نوآوری ها را تقویت کنیم تا کسانی که به چابهار سفر می کنند؛ با خاطره ای خوش شهرستان را ترک کنند.
حسن نوروزی بر تقسیم وظایف و برنامه ریزی جهت بازدید از پایگاه های اسکان نوروزی تاکید کرد و افزود: با بازدید از مدارس می توانیم نسبت به شناسایی و رفع مشکلات موجود در مدارس اقدام کنیم تا در آستانه تعطیلات نوروزی با مشکلی مواجه نشویم.
وی هدف واساس ستاد اسکان نوروز 96فرهنگیان چابهارراحفظ شان ومنزلت معلم وخانواده هایشان همراه با رعایت اخلاق اسلامی برشمرد.
مدیر آموزش وپرورش چابهار تصریح کرد: گروه های بازدیدی جهت بازدید از پایگاه های اسکان تعیین شده است و از همه مدارس مجری طرح اسکان بازدید و نیاز مدارس مجری طرح اسکان را بررسی و پیگیری خواهند کرد.
درادامه این جلسه اعضای ستاد طرح ها و برنامه های خود را در جهت بهبود کیفیت برنامه های ستاد اسکان ارائه دادند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 423693
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *