۱
۰

برنامه تلویزیونی "جشن بزرگ وحدت" در منطقه آزاد چابهار به کار خود پایان داد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار گفت: برنامه تلویزیونی پرمخاطب 'جشن بزرگ وحدت' که از 21 آذرماه جاری با حضور هنرمندان ملی و استانی در این منطقه آغاز شده بود، شنبه شب به کار خود پایان داد.
12
12
طاهره شهرکی اظهار کرد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت فرخنده ی پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در هفته وحدت از مرکز صدا و سیمای سیستان و بلوچستان، شبکه ی استانی 'هامون' و شبکه های 'شما' و 'کرمان' بصورت زنده پخش شد.
وی با اشاره به اینکه معرفی توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر توسعه همه جانبه ی سواحل مکران از اهداف تولید و پخش این برنامه تلویزیونی بود، خاطرنشان کرد: در نخستین برنامه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان با تبریک فرارسیدن این ایام با سعادت، به تبیین رسالت اجتماعی سازمان در زمینه ایجاد اشتغال برای مردم منطقه پرداخت.
وی ادامه داد: معرفی صنایعی مانند پتروشیمی، فولاد، شهرک تخصصی خرما و صنایع شیلات که نقش به سزایی در ایجاد اشتغال دارند و همچنین کمک به صیادان و فعالان حوزه شیلات از جمله مطالب مطرح شده از سوی کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در این برنامه تلویزیونی بود.
وی بیان کرد: هنرمندان مطرح ملی از جمله، هومن حاج عبداللهی، بهنام تشکر، داریوش فرهنگ، مازیار عصری، سوگل طهماسبی، آرام جعفری و عباس غزالی و نیز مهرنگار ریگی از هنرمندان استان سیستان و بلوچستان در این برنامه تلویزیونی حضور داشتند.
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار افزود: مدیران پروژه های بزرگ پتروشیمی مکران از صنایع سنگین و شرکت سرمایه گذاری رویال صدف (شهرک توریستی) به معرفی توانمندی های این پروژه ها که راه اندازی آنها می تواند نقش موثری در رونق و ایجاد اشتغال منطقه داشته باشد، پرداختند و در بخش دیگری شرکت صنایع غذایی شهدین از صنایع داخلی محصولات تولیدی خود را معرفی کرد.
شهرکی تصریح کرد: اجرای موسیقی سنتی بلوچی توسط گروههایی از شهرهای مختلف استان سیستان بلوچستان، ساز و دهل سیستان و خوانندگان موسیقی پاپ چابهار از برنامه های هنری این جشن بزرگ بود.
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 423587
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
عالی بود