۰
مسئولین شهرستان چابهار در راهپیمایی ۱۳ آبان چه گفتند؟

ما برای حل مشکلات کشور نیاز به مذاکره با آمریکا نداریم/ شعار مرگ بر آمریکا از ادبیات سیاسی ملت ایران حذف نخواهد شد

مسئولان شهرستان چابهار معتقدند: نظام ما تاکنون از استکبار فقط ضربه خورده است لذا ما نیاز به مذاکره با آمریکا نداریم.
.
.
به گزارش چهاربهاران، امام جمعه شهرستان چابهار در سخنرانی روز ۱۳آبان که با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤلین شهر برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان یادآور حماسه دانشجویان در فتح لانه جاسوسی و مشت کوبنده به دهان استکبار جهانی است که توسط جوانان قهرمان این ملت اتفاق افتاد.
حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی افزود: رهبر شما جوانان را امید ملت و امید خودش می داند و انتظار دارد که این کشور به دست شما جوانان و نوجوانان ساخته شود.
وی ادامه داد: همانطور که قرآن می گوید دشمن اسلام یهود و نصاری هستند و ما نمی بایست آنها را برای مذاکره انتخاب می کردیم اما متاسفانه هنوز بعضی ها انتظار با مذاکره انتظار کمک آمریکا را می خواهند.
خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد: در چنین روزی خیابانها به خون جوانهای کشور توسط آمریکا رنگین شد و حتی امام راحل تبعید شدند که خوشبختانه در همین روز در واقعه سوم حیله دشمن به دست نوجوانان و دانشجویان خنثی شد.
وی عنوان کرد:دوست و دشمن مارا قرآن و اسلام مشخص کرده است و نیاز نداریم که غرب گراها و اشراف گراها یا همان دشمنان دینی ما به ما بگویند دوست و دشمن ما کیست.
حجت السلام موسوی اذعان کرد: آمریکا هرجا قرار داد امضإ کرده زیر تعهداتش زده و دیدیم که دو روز بعد از مذاکره برجام دوباره بد عهدی کرد و دو روز قبل اعلام کرد ما ایران را بیشتر تحریم میکنیم و آمریکایی که خود در فساد سیاسی، اقتصادی و اخلاقی گیر کرده چگونه میتواند مشکل دیگران را حل کند.
 
شعار مرگ بر آمریکا هبیچ وقت چه قلبی چه زبانی حذف نخواهد شد
رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان چابهار در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: ما نباید در دیدار و مذاکرات به آمریکا اعتماد کنیم چراکه تجربه صد ساله نشان داده آمریکا خیرخواه و مصلحت خواه ما نبوده است.
محمد حسین یارمحمد زهی افزود: آنچه که مقام معظم رهبری میفرماید و امنیت ملی کشور صلاح میداند باید در راستای اهداف ملت و دولت قرار گیرد به طوریکه در دشمنی ما با آمریکا همانطور که هیچوقت شعار مرگ بر آمریکا چه قلبی و چه زبانی حذف نخواهد شد، مذاکرات هم به نتیجه نخواهد رسید.
 
در بحث برجام سرلوحه ما فرمایشات مقام معظم رهبری است
رییس آموزش و پرورش شهرستان چابهار در خصوص برجام در حاشیه این مراسم به خبرنگار چهاربهاران، گفت: به دو دلیل نباید در برجام و مذاکره با آمریکا اعتماد کنیم اول اینکه آمریکا بعد از ماهها کار کارشناسی نقض پیمان و بدعهدی کرده است و بنابراین قابل اعتماد نیست و دوم اینکه کشوری که خود دارای مشکلات اقتصادی و فرهنگی است با توجه به دشمنی و کینه دیرینی که با ما دارد چگونه میتواند مشکلات را حل کند.
نوروزی افزود: ما باید در بحث برجام تنها به فرمایشات مقام معظم رهبری اکتفا کنیم و دولتمردان باید رهنمودهای ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
ملت ایران نیرنگ ها و دشمنی های آمریکا در قبال ایران را فراموش نخواهد کرد
دکتر عبدالله اسلامی از اساتید برجسته عرفان اسلامی از دانشگاه تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار چهاربهاران، گفت: دشمنی ما با آمریکا ریشه ای است و مردم ما نمیتوانند خون جوانان شهید شده در۸سال دفاع مقدس را فراموش کنند.
وی افزود: اندیشه و تفکر ما چه از لحاظ دینی و چه از جنبه های دیگر با آمریکا فرق می کند و مشکلات در مذاکرات در کوتاه مدت حل شدنی نیست و ملت ما نیرنگ ها و ضربات آمریکا را به کشور فراموش نخواهند کرد.
 
هدف دشمن در برجام جلوگیری پیشرفت ملت ایران در عرصه های علمی و فناوری است
حسین نژاد کیخا یکی از مسؤلین غله و خدمات بازرگانی جنوب استان در پایان این مراسم به خبرنگار ماگفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نمیتوان جنایت های آمریکا را فراموش کرد و هدف اصلی دشمن در برجام تنها جلوگیری از پیشرفت ما در عرصه علم و فناوری است تا مردم نسبت به دولت بی اعتماد شوند.
کیخا افزود: ملت شریف ایران همواره نشان داده که میتواند با شجاعت و آزادگی در برابر حکام ظلم و جور بایستد و پرچمداری کند.
وی خاطرنشان کرد: همیشه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس به دلیل استبداد این کشورها پایدار خواهد بود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 423462
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *