۰
رئیس آموزش و پرورش درمراسم روز نوجوان و بسیج دانش آموزی:

دانش آموزان آرمان های بسیج را در همه فعالیت ها ملاک قرار دهند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: دانش آموزان آرمانهای بسیج را در همه فعالیت های گروهی، درسی و فرهنگی ملاک عمل قرار دهند.
11
11
حسن نوروزی درگفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، در مراسم روز نوجوان و بسیج دانش آموزی بمناسبت شهادت حسین فهمیده در دبیرستان دخترانه فرزانگان اظهار کرد: انقلاب ما۳۶هزار شهید دانش آموز و ۵هزار معلم دانش آموز در راه اسلام داده و کم سن ترین شهید جنگ نیز از نیکشهر در استان ما بوده است.
وی افزود: تفکر شهادت به سن و سال ربطی ندارد چه بسا کم سن و سال ترین اقشار جامعه که تفکر شهادت گونه در سر دارد بسیار ارزشمندتر از شخص مسنی است که خود را مبری از شهادت میداند.
نوروزی بیان کرد: بسیج و فرهنگ شهادت به زمان خاصی وابسته نیست بدین گونه که فکر کنیم چه زمانی تاریخ ماندگاری و ارزشی آن تمام می شود و درحال حاضر این هدف پایه گذار ورود منجی عالم بشریت است که مصلح و صاحب اصلی این انقلاب است.
رئیس آموزش و پرورش چابهار تأکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا با احیای تفکر بسیجی، ارزشهای انقلابمان را حفظ کنیم و به نسل های بعد منتقل کنیم.
وی خاطر نشان کرد: طبق فرموده امام راحل، بسیج بیمه انقلاب است بنابراین هر نوع قشر جامعه و حتی فارغ از جنسیت باید این ارزشها را ارج نهند.
انتهای پیام/
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 423437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *