۲
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

رفع تصرف 150 هکتار از اراضی دولتی شهر چابهار

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان چابهار رفع تصرف شده است.
12
12
به گزارش چهاربهاران، ایوب کرد اظهار کرد: با توجه به حساسیت و تکالیف قانونی جهت حفظ و حراست از اراضی دولتی متعلق به بیت‌المال، از ابتدای سال تاکنون در چندین مورد تصرفات غیرمجاز احداث شده در اراضی دولتی، محدوده و حریم شهر چابهار با استفاده از ماشین‌آلات سنگین قلع قمع و اعیانات غیرمجاز احداث شده تخریب شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در نتیجه این اقدامات اراضی دولتی با مساحت نزدیک به 150 هکتار و ارزش تقریبی بیش از هزار و 500 میلیارد ریال رفع تصرف و به دولت بازگردانده شده است.
وی در ادامه ضمن  تشکر از مقامات قضایی شهرستان چابهار، پرسنل نیروی انتظامی و نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: تصرف بی‌رویه اراضی دولتی حاشیه شهرها سبب ایجاد سکونتگاه‌های غیررسمی می‌شود که این موضوع خود تبعات منفی امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معیشتی به دنبال دارد.
کرد ضمن تشریح اقداماتی که در 2 سال اخیر  جهت ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی حاشیه شهر چابهار انجام شده، به حساسیت خاص مقامات عالی وزارت راه و شهرسازی درباره این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت: با تشکیل هیئت اجرایی جهت مدیریت و ساماندهی اراضی دولتی محدوده و حریم شهر چابهار از اواخر سال گذشته، طرح ساماندهی متصرفان واجدالشرایط حاشیه شهر چابهار هم‌اکنون در حال انجام است و همزمان آزادسازی اراضی غیرمشمول طرح با جدیت پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 423347
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *