۰
سرپرست شبکه بهداشت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

آماده باش ۲۵ مرکز شبانه روزی و بهداشتی شهرستان چابهار در ایام نوروز

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان چابهار از آماده باش 25 مرکز شبانه روزی بهداشتی ثابت و سیار در ایام نوروز در شهرستان چابهار خبر داد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار
سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار
ابراهیم جنگی زهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، به منظور اجرای هرچه بهتر طرح آماده باش نوروزی واحدهای درمانی و مراکز بهداشتی شبانه روزی در شهرستان چابهار اظهار کرد: در تعطیلات ایام نورز بیمارستان امام علی (ع) با کادر پزشکی و پرستاری و 4 مرکز درمانی و درمانگاه شبانه روزی در شهرستان چابهار و متناسب با تعداد مسافران نوروزی، در طول روز آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند.
وی از 11 مراکز درمانی روستایی در شهرستان چابهار خبر داد و افزود: در ایام تعطیلات نوروز فعالیت 11 مراکز درمانی شبانه روزی روستایی آماده خدمت رسانی به مردم است.
جنگی زهی بیان کرد: در بخش مراکز درمانی شبانه روزی مرکز شهری 2، 4، زیباشهر و طیس؛ 11 مرکز روستایی در مسیر تردد مسافرین و آماده باش 24 ساعته 13 پایگاه های ثابت و سیار اورژانس بین جاده ای در گس، پلان، نوبندیان، پلیس راه، یک پایگاه موقت در محور بریس، نگور، گیت شمالی منطقه آزاد پلاژ ساحلی و پارک بهاران در محدوده دریای بزرگ فعال هستند.
جنگی زهی از نصب پلاکاردهای اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در شهر خبر داد و گفت: برای اطلاع‌ مسافران از نشانی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی پلاکاردها در ورودی شهر نصب می‌شود.
سرپرست شبکه بهداشت چابهار بیان کرد: کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط در قالب اکیپ هایی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ‌اماکن عمومی و اماکن بین راهی و مراکز اقامتی بازدید می‌کنند.
دکتر ابراهیم جنگی زهی با اشاره به حجم زیاد مسافرت های نوروزی در ایام نوروز خاطر نشان کرد: بر این اساس توصیه شده تا همه آمبولانس های اورژانس های 115 در حاشیه جاده ها مستقر شده و در معرض دیده مردم باشند، تا اگر مردم دچار مشکل شدند یا به توصیه های بهداشتی و درمانی نیاز داشتند، به این مراکز مراجعه و مشکل خود را برطرف کنند.
 انتهای پیام/
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 422680
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *