۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

راهیان نور تاثیرات شگرفتی بر نگرش رفتاری دانشجویان می گذارد/ اعزام ۱۲۰ نفر از دانشجویان چابهار به اردوی راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های چابهار گفت: اردوهای سالانه راهیان نور دانشجویی تاثیرات بسیار ثبت و شگرفی بر الگوی رفتاری دانشجویان می گذارند.
راهیان نور
راهیان نور
پاسدار حسن میرشکار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، از اعزام سه دستگاه اتوبوس جمعا به ظرفیت 120 نفر دانشجو به سرزمینهای نور خبر داد و اظهار کرد: اولین کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی استان، از شهرستان چابهار با اعزام دانشجویان دانشگاه های دریانوردی، آزاد و علمی کاربردی به سرزمینهای نور آغاز شد.
وی با اشاره به اماکن مورد بازدید زائران افزود: زائران دانشجو در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز مستقر خواهند شد و در مدت 3 روز از مناطق عملیاتی والفجر 8، کربلای 4، شلمچه، معراج الشهدای اهواز در مرکز استان خوزستان و فکه، کانال کمیل، فتح ‌المبین و شرهانی در شمال استان خوزستان بازدید می‌کنند.
میرشکار با توجه به اهمیت برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین زمان و فرصت برای دیدن بخش اندکی از دلاورمردیها و رشادت‌های جوانانی است که برای دفاع از کیان انقلاب و نظام اسلامی مدرسه و دانشگاه را رها کرده و در صف مردم قرار گرفتند و جان خودرا نثار آرمانهای انقلاب  کردند.
وی با اشاره به همکاری بسیار خوب و قابل قبول دانشگاه دریانوردی و دانشگاه آزاد واحد چابهار در اعزام دانشجویان خاطر نشان کرد: در اردوهای راهیان نور دانشجویی امسال با کمک معاونت فرهنگی دانشگاه های دریانوردی و آزاد سعی شده است تا در بخش قالب و محتوای فکری و اندیشه‌ای، برنامه‌ریزی بهتری انجام شود، همچنین در بخش ارتباط با دانشجویان شرکت‌کننده تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت این عزیزان  در برنامه های فرهنگی در طول سال و همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی، ارتباط با دانشجویان در طول سال حفظ شود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۸
کد مطلب: 422607
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *