۰

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: دو تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان منعقد شد.
اداره کل بهزیستی
اداره کل بهزیستی
به گزارش چهاربهاران، مهردادجهاندیده اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغ‌شده، وظایف و مأموریت‌های سازمان بهزیستی، تفاهم‌نامه هماهنگی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره آموزش مهارت‌های زندگی ویژه بزرگسالان شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان منعقد شد.
جهاندیده افزود: دومین تفاهم‌نامه در راستای حمایت از کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی، تعاون‌گران و خانواده‌هایشان، به‌منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی به آنان با تأکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جامعه کار و تولید، فی‌مابین این اداره کل و اداره کل بهزیستی استان منعقد گردید.
وی بابیان اینکه جامعه هدف در این طرح، کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی، تعاون گران و خانواده‌هایشان هستند، گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت در راستای ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی به کارگران واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی، تعاون گران و خانواده‌هایشان در جهت ارتقاء دانش و آگاهی آنان، فرهنگ‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه کار و تولید است.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 422599
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *