۰

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی در کلینیک تخصصی دندان‎پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از همکاری این دانشگاه در کلینیک تخصصی دندان‎پزشکی کلینیک سلامت فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با تعرفه‎های دولتی خبر داد.
همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی در کلینیک تخصصی دندان‎پزشکی
به گزارش چهاربهاران، دکتر محمودرضا میری با بیان این‎که به آینده این کلینیک خوش‎بین و امیدوار است، اظهار کرد: از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تامین سلامت انسان‎ها احساس مسئولیت کرده و کلینیک سلامت این دانشگاه راه‎اندازی شد بسیار خوشحال و به آینده این کلینیک امیدوار هستیم.
این مسئول در پاسخ به این سوال که دانشگاه علوم‎پزشکی زاهدان برای راه اندازی این کلینیک تا چه حد پشتیبانی انجام داده است؟ گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان در رابطه با تامین سلامت انسان‎ها اهداف مشترکی را دنبال می‎کنند، اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان از دانشجویان پزشکی، پرستاری، مامائی پذیرش می‎کند نشان دهنده هماهنگی و همکاری بیشتر بخش‎ها است.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان بر خود وظیفه‎ می‎داند که نه تنها در این کلینیک بلکه در هر برنامه و فعالیتی که برای ارائه خدمات و سلامت جامعه باشد همکاری و حمایت‎های لازم را انجام دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان در پاسخ به سوال همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زاهدان و دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تا چه حد و به چه صورت ارزیابی و نیز نزدیکی این دو دانشگاه به چه اندازه است، عنوان کرد: اهداف این دو دانشگاه مشترک است و در تمام جلسات هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بنده به عنوان نماینده وزیر بهداشت و درمان، حمایت‎های لازم را از برنامه‎هایی که برای حوزه سلامت مطرح می‎شود انجام می‎دهیم.

خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب: 422490
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *