۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار:

موضوع فیلم های امروز سینمای ایران به سمت کوچه بازاری می رود/ استقبال از سینما در چابهار بسیار ضعیف است/ فیلم های مضمون دفاع مقدس کمتر ساخته می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار گفت: سینما یک هنر برجسته است که در ایران ریشه ای و با محتوای دفاع مقدس کمتر پیش می رود و در چابهار نیز کمتر مورد استقبال قرار گرفته است.
موضوع فیلم های امروز سینمای ایران به سمت کوچه بازاری می رود/ استقبال از سینما در چابهار بسیار ضعیف است/ فیلم های مضمون دفاع مقدس کمتر ساخته می شود
محمد امین محمدی بمناسبت روز سینما در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: چابهار دارای سینما با تجهیزات ضعیف است و نیازمند امکانات و تسهیلات بیشتر است.
وی افزود: سینمای قدیمی چابهار در وسط شهر مشخص نیست به چه نحو دارای سند شخصی و ملکی شده است و اگر این مکان ساخته و حتی در بخش خصوصی به سینما تبدیل شود مطمئنأ استقبال بیشتری می شود.
وی ادامه داد: سینمای باعث گسترش فرهنگی می شود و به گفته رئیس جمهور قبلی روسیه اگر سینماهای دنیا در دستم بود، حاضر بودم با همه ارتش های دنیا مقابله کنم و مقصودش قدرت جنگ فرهنگی بر فیزیکی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار عنوان کرد: در حال حاضر به علت نبود امکانات مناسب در سینما ساحل چابهار، استقبال قابل توجه ای توسط مردم نمی شود و این یک معضل اجتماعی محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی بتواند سینمای قدیمی چابهار را در چندطبقه بسازد و مجتمع خرید راه اندازی کند و یک طبقه آن را به سینما اختصاص دهد مطمئنأ استقبال بیشتری را شاهد خواهیم بود.
​وی تصریح کرد: فرهنگ فیلم سازی در عرصه دفاع مقدس در فیلم های ساخت امروز کشور رو به نزول می رود بنابراین لازم است تا روشنفکران و کارگردانان با تفکر و همت مضاعف شروع به ساخت فیلم های فرهنگ ساز با مضمون ایثار و شهادت کنند.
انتهای خبر/
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 450228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *