۱
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

۲۰۵ خانواده حاشیه نشینان تحت پوشش کمیته امداد چابهار صاحب مسکن و شغل می شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان برای مسکن ۲۰۵ خانواده حاشیه نشین تحت پوشش کمیته امداد در چابهار تخصیص یافت.
۲۰۵ خانواده حاشیه نشینان تحت پوشش کمیته امداد چابهار صاحب مسکن و شغل می شوند
به گزارش چهاربهاران، پرویز فتاح در جلسه بررسی مشکلات افراد زیرپوشش کمیته امداد چابهار اظهار کرد: افراد ساکن در مناطق حاشیه نشین از درآمد خوبی برخوردار نیستند و وضعیت مسکن و زندگی روزمره آنان نیز به دلیل فقر بالا مطلوب نیست بنابراین برای هر خانواده ۲۵ میلیون تومان هزینه مسکن صرف می شود.
وی افزود: کمیته امداد همیشه سعی در محرومیت زدایی مناطقی نظیر سیستان وبلوچستان و به ویژه چابهار دارد و از هیچ کوششی برای رفاه حال مددجویان زیرپوشش و نیازمند کمک، دریغ نمی کند.
وی ادامه داد: در چند سال اخیر یارانه مددجویان کمیته امداد بیشتر شده است که جا دارد از تلاش و توجه نمایندگان مجلس قدردانی شود.
 وی تصریح کرد: برای توسعه فضاهای آموزشی، اشتغال مددجویان، ساخت مسکن مددجویی و توسعه فضاهای ورزشی اقدامات خوبی کمیته امداد در آینده ای نزدیک انجام خواهد داد.
 وی خواستار اختصاص زمین در مناطق حاشیه نشین چابهار برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد شد و خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای احداث رایگان مسکن مددجویان وجود ندارد.
وی از همراهی دو نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس و نماینده مردم زاهدان قدردانی کرد و افزود: پیگیری مسئولان و به ویژه نمایندگان می تواند بسیاری از مشکلات قشرهای محروم را مرتفع کند.
 نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند نیز با قدردانی از سفر رئیس کمیته امداد کشور به جنوب سیستان وبلوچستان گفت: مردم این منطقه به دلیل خشکسالی، بیکاری و فقر مشکلات زیادی دارند و نیازمند حمایت هستند.
 عبدالغفور ایران نژاد خواستار حل مشکل چندین هزار نفر از افراد پشت نوبت کمیته امداد در شهرستانهای چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند شد و افزود: باید هر چه سریعتر خارج از نوبت مشکلات افراد پشت نوبت مرتفع شود.
وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات خوبی را در این منطقه ارائه کرده است و مردم انتظار دارند این نهاد در ساخت فضاهای آموزشی، ورزشی، بهداشتی و مسکن مددجویی مشارکت کند.
وی بیان کرد: ضرورت دارد تا چارت تشکیلاتی کمیته امداد به اداره کل ارتقا پیدا کند تا شاهد ارایه خدمات مطلوبی به مددجویان باشیم.
فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز بر حل مشکلات مددجویان در زمینه مسکن مددجویی، اشتغال و تحصیل مرتفع شود تا این قشر احساس آسایش و آرامش بیشتری کنند.
 ایوب درویشی افزود: صدور مجوز و حمایت از افراد پشت نوبت کمیته امداد امام خمینی (ره) در چابهار یک امر ضروری است تا موجب رضایتمندی خانواده های محروم این قشر شود.
وی بیان کرد: بیش از 50 هزار نفر در مناطق حاشیه نشینی چابهار زندگی می کنند که فاقد برق، آب و مسکن مناسب هستند. وی گفت: کمک به افراد نیازمند و محروم اجر و ثواب زیادی دارد و باید مسئولان در این زمینه گام های مثبتی بردارند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 450134
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *