۱
بخشدار مرکزی چابهار:

10 هزار ماسک در کارگاه روستای رمین تولید شد

شمسیه شیرخانزهی از تولید 10 هزار ماسک مورد تائید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در کارگاه روستای رمین خبر داد.
10 هزار ماسک در کارگاه روستای رمین تولید شد
به گزارش چهاربهاران، شمسیه شیرخانزهی؛ بخشدار مرکزی چابهار در بازدید از کارگاه تولید ماسک در روستای رمین بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور و با کمک خیرین این کارگاه به عنوان نخستین کارگاه تولید ماسک در استان راه اندازی شد.

وی افزود: اولویت این کارگاه تامین بخشی از نیاز مراکز بهداشتی و درمانی بوده، که تاکنون ماسک های تولیدی پس از انجام مراحل ضدعفونی در شبکه بهداشت و درمان، در اختیار ادارات و سازمان های درگیر در کرونا قرار گرفته است.
 
بخشدار مرکزی شهرستان چابهار گفت: این موسسه با حمایت بنیاد مجتهدی و خیرین تا کنون بیش از 10هزار‌ ماسک تولید و باهماهنگی ستاد مرکزی مقابله با شیوع کرونا ویروس شهرستان به کادر درمانی و ارگانهای مورد نیاز و همچنین کادر درمانی شهرستان های نیکشهر و قصر قند توزیع شده است.
 
عبدالرسول خدمتی رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات عوامل دخیل در این کارگاه و خیرینی که اقدام به راه اندازی این کارگاه کردند گفت: ماسک های تولیدی این کارگاه که در اختیار مرکز بهداشت قرار گرفته، پس از انجام مراحل ضد عفونی، در پست های غربالگری و مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد.
 
وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا راه اندازی این کارگاه اقدام بسیار ارزشمند و خوبی برای تامین نیاز شهروندان به ماسک است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: هم اکنون که مسافرین نوروزی در حال بازگشت و ورود به شهر هستند، پیک دوم شیوع کرونا نیز آغاز شده و از هموطنان میخواهیم بلافاصله پس از ورود به شهر به مرکز غربالگری واقع در بلوار امام خمینی (ره)، جنب مسجد جامع اهل سنت مراجع کنند.
 
 امروز به منظور بازدید از روند تولید ماسک در روستای رمین، بخشدار مرکزی و رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار، دهیار رمین و نماینده بنیاد خیریه مجتهدی با حضور در این کارگاه از خط تولید ماسک، بازدید کردند.

انتهای پیام/
 
 
 
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 454783
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *