۰

طرح ویزیت رایگان به مناسبت هفته دفاع مقدس در چابهار اجرا شد+ تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری بسیج جامعه پزشکی امروز طرح ویزیت رایگان در چابهار اجرا شد.
طرح ویزیت رایگان به مناسبت هفته دفاع مقدس در چابهار اجرا شد+ تصاویر
مسئول بهداری سپاه چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم شهری و روستایی گفت: توجه به سلامت مردم در مناطق محروم هدف فعالان بسیج جامعه پزشکی است.
 
محمود اردنی افزود: تیم های پزشکی از ابتدای هفته دفاع مقدس در مناطق حاشیه نشین کمب، عثمان آباد و مراد آباد شهرستان چابهار به صورت روزانه مستقر بودند.

وی هدف از اعزام تیم جامعه پزشکی به مناطق محروم را ارتقای سطح سلامت مناطق روستایی محروم دانست و افزود: بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم های درمانی به روستاهای فاقد خانه بهداشت به منظور ارائه خدمات درمانی به اقشار محروم و کم درآمد یکی از اهداف مهم جامعه پزشکی است.

مسئول بهداری سپاه چابهار بیان کرد: این گروه‌ها متشکل از یک پزشک و پرستار، خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل ویزیت، تست قند خون، تست فشار خون، مشاوره پزشکی و توزیع دارو به صورت رایگان را ارائه می‌دهند.

وی گفت: ارائه خدمات درمانی در روستاهای محروم با استقبال مردم مواجه شده و در طول هفته دفاع مقدس تیم درمانی در این مناطق حضور داشتند.

اردونی خدمات رسانی به محرومان جامعه را مایه مباهات و افتخار دانست و خاطرنشان کرد: بسیج همواره در تمامی دوران‌ها به ویژه جنگ تحمیلی خدمات زیادی به کشور ارائه می‌دهد و طرح ویزیت رایگان بیماران مناطق کم برخوردار نیز از فعالیت‌های مهمی است که مردم شاهد اجرای آن بودند.

به گزارش چهاربهاران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف ارتقاء سطح سلامت ویزیت رایگان با همکاری و مساعدت بسیج جامعه پزشکی در شهرستان چابهار انجام شد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 454171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *