۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان در یادواره شهدا؛

نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب محوری بوده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار گفت: زنان و بانوان جامعه در انقلاب اسلامی دوشادوش مردان انقلابی در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار محوری و مؤثر عمل کردند.
نقش زنان در دفاع مقدس و انقلاب محوری بوده است
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین علی بامری در مراسم یادواره شهدا بیان کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی بدیل فرزندان این مرز و بوم و هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی اشاره ای به آیه شریف از قرآن کریم افزود: خدای متعال نیز در قرآن کریم توجّه ویژه ای به شهید و مقام شهدا داشته است و حتّی در چندین آیه شریفه ی قرآن فرموده اند که شهدا زنده اند و مبادا کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده خطاب کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان امنیت امروز کشور را رشادت ها وفداکاری دیروز شهیدان وغیرت شهدای امروز ما شهدای مدافعان حرم دانستند.

وی با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی همه اقشار جامعه از پیر و جوان و زن و مرد دوشادوش هم در مقابل متجاوزان بعثی از کیان اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: رزمندگان اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل در خطم مقدم با دشمنان بعثی در جنگ سخت بوده و در این میان بانوان وزنان نقش مهمی در پشتیبانی از جبهه‌ها داشتند.

حجت السلام بامری ادامه داد: بانوان شجاع در برابر سختی ها و مشکلات کشور ایستادگی کردند که نمونه بارز آنها را می‌توان در مادران، همسران و فرزندان شهدا مشاهده کرد که به واسطه همین مقاومت و  فداکاری هاست که امروزه توانستیم به آرامش و موفقیت دست یابیم.

وی گفت: زنان نقش بسیار تأثیرگذار و برجسته‌ای در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار خاطرنشان کرد: زمانی که ملت ایران پایبند به آرمانهای مقدس شهدا باشند و از مسیری که آنها پیمودند دورنشوند هیچگاه دسیسه ها وخصومت های استکبار دراین کشور اثر نخواهد داشت.

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدا پایگاه خدیجه کبری (س) حوزه مقاومت بسیج کوثر کمب سپاه شهرستان با هدف تکریم از یاد و خاطره شهدا ۸ سال دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بامری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/
جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 454170
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *