۰
کارآفرین بسیجی نمونه کشور در چابهار عنوان کرد؛

اشتغالزایی ۱۲۰ نفر در زمینه صنایع دستی/ اراده و خودکفایی مهمترین عامل پیشرفت در اشتغال

کارآفرین بسیجی چابهار گفت: با تلاش های انجام شده تاکنون با آموزش برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده و در سالیان گذشته به عنوان یکی از کارآفرینان نمونه کشوری و استانی انتخاب شده ام.
اشتغالزایی ۱۲۰ نفر در زمینه صنایع دستی/ اراده و خودکفایی مهمترین عامل پیشرفت در اشتغال
خدیجه جعفر زاد در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: ۸۵ نفر از افرادی که در رشته صنایع دستی آموزش داده شده اند در چابهار و ۳۵ نفر در زاهدان مشغول به معیشت خود می باشند.
وی با اشاره به هنر ذاتی مرد بومی استان افزود: هنر و اصالت ریشه در ذات مردم این خطه دارد و با کمی آموزش با توجه به دانسته و علایقی که در صنایع دستی منطقه خود دارند توانسته و می توانند به راحتی برای خود اشتغال ایجاد کنند.
کارآفرین برتر کشور ادامه داد: اینکه افراد برای اشتغال زایی دارای کمبوداتی نظیر تسهیلات باشند مقبول بوده ولی در حقیقت انسان با انگیزه اینکه باید روی پای خود بایستد و خودش مشکلات پیش روی خود را حل کند بسیار کارگشاتر از گلایه مندی از نبود امکانات باشد.
وی با اشاره به کمبود سواد بازاریابی در بین کارجویان صنایع دستی در استان تاکید کرد: بزرگترین مشکلی که مردم بومی این استان در حیطه صنایع دستی با آن مواجه می باشند فقدان توانایی بازاریابی در کشور است و باید با هدایت به این سو در رونق اشتغال روستاییان کمک کرد.
جعفرزاد در پایان خاطرنشان کرد: اکنون در حال اشتغال و آموزش نیروهای چندین روستاهای محروم دشتیاری چابهار می باشم که این اشتغالزایی باعث شده تا خانواده هایی که از نبود درآمد زایی به علت نبود آب برای کشاورزی رنج می برند به این روش به اشتغال خانواده شأن کمک کنند.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 452419
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *