۰
امام جمعه چابهار در خطبه های نماز جمعه امروز:

ربایش تروریستی در مرز میرجاوه به شدت محکوم می شود/اربعین پیام اسلام برای همه دنیاست

امام جمعه چابهار گفت: ربایش تروریستی در مرز میرجاوه توسط گروهک جیش الظلم به سرکردگی آل سعودتوسط علما و مردم محکوم است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دوران بزن و در رو دیگر تمام شده است.
ربایش تروریستی در مرز میرجاوه به شدت محکوم می شود/اربعین پیام اسلام برای همه دنیاست
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار اظهار کرد: اگر امروز استکبار جهانی از قبیل آل سعود توسط گروهک های تکفیری دست به اعمال وقیحانه همانند حادثه میرجاوه و یا کشتار کودکان و زنان مظلوم یمن می زند بداند این اعمال بی پاسخ نخواهد ماند.
​وی با اشاره به تبلیغات رسانه ای دروغین کشورهای غربی افزود: وقتی که یک خبرنگار سعودی را در ترکیه به قتل می رسانند کل رسانه های اروپایی به سرکردگی اربابان ظلم دعاوی حقوق بشر راه می اندازند ولی همین ها وقتی کودکان و مردم مظلوم یمن را که توسط موشک های سعودی در زیر آوار خانه هایشان مدفون می شوند را نمی بینند و بی تفاوت از کنار آن عبور می کنند.
امام جمعه چابهار ادامه داد: باید از جوانان و نخبگان علمی در بدنه کشور استفاده شود پیشرفت هایی که ما داشتیم به وسیله همین جوان ها بوده، آماری که مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان دادند بعد از چهل سال قبل از انقلاب جمعیت دانشگاه۱۴۰ هزار نفر بودند ولی بعد از انقلاب چهار میلیون دانش آموز اضافه شد.
وی با اشاره به پیشرت چابهار بعد از انقلاب تشریح کرد: در چابهار قبلا نیکشهر، کنارک و قصر قند تنها یک دبیرستان داشت و امروز می بینیم که هر شهر یک دانشگاه دارد و اینها برکات انقلاب است بعضی ها ناجوانمردانه می گویند انقلاب چه کرده است.
حجت الاسلام موسوی اذعان کرد: استکبار جهانی سعی دارد اربعین را نابود کند و این زینب کبری سلام الله علیه بود که امروز بیش از ۲۵ میلیون نفر از هر ملیتی به زیارت امام حسین علیه السلام در اربعین حسینی می روند.
وی با اشاره به ایجاد تدارکات لازم برای رفاه زوار اباعبدالله تاکید کرد: اینکه دولت کنونی نمی تواند زمین های رفاهی و پارکینگ رایگان خودرو در مرز عراق برای زوار ایجاد کند تأسف برانگیز است امروز امنیت و رفاه کشور صدقه سری همان شهدایی است که بخاطر همین اربعین و رسیدن به کربلا جانشان را نثار کردند آنوقت دولت امروز با عدم رسیدگی درست به زوار حسینی با اینکه بیت المال مسلمانان در دستشان است کوتاهی می کنند.
وی مقابله و نابودی دشمنان ایران را جزو اهداف انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با داعش پرور ها و تکفیری های هیچ صلحی نخواهد داشت و تا نابودی اینها از پای نخواهیم نشست و حادثه تروریستی میرجاوه را به شدت محکوم می کنیم و تروریست ها آماده دریافت این حرکت مذبوحانه خود باشند چراکه کسانی که از اسلام فاصله گرفته اند اهل تجاوز، تعدی و ظلم می باشند.
​به گزارش چهاربهاران نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) در نماز جمعه امروز با امضای طوماری ربایش تروریستی مرز میرجاوه در هفته اخیر را محکوم کردند همچنین بیانیه ای توسط سپاه شهرستان چابهار در نماز جمعه امروز قرائت شد که این بیانیه به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم

​«بار دیگر چهره پلید استکبار جهانی و مزدورانش در منطقه برای همگان روشن شد اکنون ما با دشمنی روبرو هستیم که آخرین تلاش هایش را برای توقف جمهوری اسلامی به کار بسته و با تمام توان به میدان آمده و مزدوران خود را که دست نشاندگانی نفوذی در دنیای اسلام هستند را همچون عروسک خیمه شب بازی وارد میدان کرده است.

​اقدام ناجوانمردانه دلیل دیگری بر خباثت و اهداف ضد انسانی و ضد وطنی فریب خوردگان و دشمنان این مرز و بوم است که با حافظان امنیت و جان و مال و ناموس این پهنه عظیم تاریخی این گونه رفتار می کنند.

​تجربه ثابت کرده که هر بار دشمن تعرضی به خاک این کشور نموده سیلی سختی خورده و پاسخ مناسبی برای حماقت خود دریافت کرده است.

​ملت سربلند و آزاده و غیور ایران از ربوده شدن فرزندان شیعه و سنی فارس و بلوچ خود که پاره های تن این سرزمین کهن هستند بسیار خشمگین و ناراحت استف ولی یادمان نرفته که رهبر معظم انقلاب فرمودند: دوران بزن و در رو تمام شده است... دشمن می داند اگر یکی بزن ده تا می خورد لذا منتظر پاسخ کوبنده و دندان شکن مسئولین امر به این جنایت سخیف و مزدورانه جهت آزادی دلاور مردانمان از چنگال دژخیمان هستیم و مفتخریم که الگویی برای وحدت اقوام اسلامی در جهان اسلام باشیم و با امضا این طومار از این جماعت فریب خورده اعلام برائت می نمائیم.»

سپاه شهرستان چابهار

انتهای پیام/
 
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 452118
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *