۰
در گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

غبارروبی مزار شهدای گمنام و دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه چابهار

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس شماری از قشرهای مختلف مردم، امامان جمعه و مسئولان محلی چابهار گلزار شهدای گمنام در مسجد امام حسین (ع) این شهر را عطرافشانی و غبارروبی کردند.
غبارروبی مزار شهدای گمنام و دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه چابهار
به گزارش چهاربهاران، امام جمعه شهرستان چابهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دفاعی جانانه از خاک واین مرزو بوم بود ،دفاع مقدس دفاع شجاعانه مردم ملت ایران که لحظه ای دست از مبارزه برنداشتند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور عزیزانی است که در راه اعتلای این نظام و انقلاب جان شیرینشان را در طبق اخلاص گذاشتند و چه عاشقانه پرواز کردند و به دیدار حق شتافتند.

وی به بیان نقش محوری رهبری و ولایت‌مداری رزمندگان در دوران جنگ و دستاوردهای سال‌های دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: دفاع مقدس نبردی بی‌نظیر میان حق و باطل بود که رزمندگان اسلام و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران با پیروزی در آن پیروزی بر کفر را به جهانیان ثابت کردند و این رشادت‌ها سبب آگاهی سایر ملت‌ها از نقشه‌های شوم استکبار شد.

امام جمعه چابهار خاطر نشان کرد: در این دوران دو جبهه غرب و شرق به گونه ای تنگاتنگ با یکدیگر در برابر جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کردند که ملت ایران با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان و با پیروی از فرامین ولی فقیه خود، در برابر جهان کفر و استکبار به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/
جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 452055
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *