۰
مدیرکل حفظ آثاردفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

برنامه های محوری سوم خرداد در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: با تشکیل کمیته های مختلف مراسم‌های محوری سوم خرداد در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.
سوم خرداد
سوم خرداد
به گزارش چهاربهاران، حمزه دهقان با تبریک عید نیمه شعبان اظهار داشت: با تشکیل کمیته های مختلف مراسم‌های محوری سوم خرداد در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته تبلیغات و مراسم، فرهنگی، روابط عمومی، دانشجویی، دانش‌آموزی، نظارت و ارزیابی، اصناف، بانوان، ورزش و جوانان، امور شهرستان‌ها، ایثارگران، امنیتی و انتظامی، کارگری و کارمندی و نیروهای مسلح است.
دهقان با اشاره به اینکه وظایف هر یک از کمیته‌ها در تمام شهرهای استان مشخص شده و زمینه‌های لازم برای گرامیداشت روز سوم خرداد با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مفرح فراهم شده است وبرنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد تا چهارم خرداد ماه با برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها ادامه دارد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این مراسمات در زاهدان از پنج نقطه ساعت یازده روز سوم خرداد با رژه موتور سواران از گلزار شهدای شهر زاهدان تا یادمان شهدای گمنام این شهر در بلوار خرمشهر ادامه دارد.
دهقان با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با سازمان اتوبوس رانی و تاکسیرانی انجام شده است افزود:ساعت یازده روز سوم خرداد بوق این ماشین ها به صورت همزمان به صدا درمی آید  ودیدار با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس، دیدار فرماندهان نظامی و رزمندگان با امامان جمعه از برنامه های این روز بیاد ماندنی است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزاری همایش پیاده‌روی، رونمایی از یادنامه شهدا و هماهنگی با صدا و سیمای استانی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای  گرامیداشت سالروز سوم خرداد در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 422856
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *