۰
امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته:

پائین آوردن پرچم امریکا توسط جوانان حزب اللهی اقدامی به موقع و به جا بود/ انتقاد امام جمعه چابهار از مسئولینی که با خودروی خارجی به جلسه اقتصاد مقاومتی می روند

امام جمعه چابهار از جوانان با بصیرت و انقلابی که با اقدام به موقع و بدون تشنج پرچم آمریکا و انگلیس را به پایین کشیده تشکر و از آتش زدن پرچم توسط این فرزندان انقلاب تقدیر کرد.
نماز جکعه
نماز جکعه
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان چابهار با اشاره به برگزاری اجلاس مناطق آزاد  کشورهای حاشیه اقیانوس هند در چابهار اظهار کرد: چرا مسئولین، در تشریفات روز قبل از خودروهایی خارجی استفاده کردند و مردم را به استفاده از خودروهایی داخلی تشویق می کنند مسئولیت باید اول از خودشان شروع کنند.
امام جمعه چابهار از مسئولین و برگزارکنندگان اجلاس آیورا به جهت شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی با خودروهای گرانقیمت خارجی انتقاد کرد.
وی در خصوص به اهتزاز در آمدن پرچم آمریکا افزود: آمریکا به فرموده امام شیطان بزرگ است و رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است، چرا کشوری که دشمنی اش هر روز برای ما آشکارتر می شود و حامی تروریست و منافقین بوده و تروریست پرور است، پرچمش باید در شهرستان ما بر افراشته شود؟
حجت السلام موسوی با تقدیر از اقدام خود جوش جوانان انقلابی در پائین کشیدن پرچم امریکا وانگلیس خاطر نشان کرد: از جوانان با بصیرت و انقلابی که با اقدام به موقع و بدون تشنج و با درخواست از مسئولین، این پرچم را توسط خود عوامل نصب کنندگان به پایین کشیده تشکر و از آتش زدن پرچم آمریکا توسط این فرزندان انقلاب تقدیر می کنم و از دستگاه قضایی می خواهم با مسببین این دهن کجی، برخورد قاطع داشته باشند.
خطیب نماز جمعه چابهار با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)بیان کرد: میلاد با سعادت امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مجاهدان خاموش و زحمتکش عرصه امنیت تبریک می گویم؛ امروزه دشمنان و معاندین نظام در آنسوی مرز مشغول برنامه ریزی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اما سربازان گمنام توطئه آنان را رصد و خنثی می کنند.
امام جمعه چابهار در شرح حال مومنین گفت: یکی از صفات مومنین صبر است که در روایات به نصف ایمان تعبیر شده است و بالاترین سطح آن صبر در مقابل معصیت است؛ بعضا انسان دچار شهوات جنسی و شهوات شکم و شهوات حب جاه و ریاست می شود که باید با عنصر صبر، استقامت کرده که در قرآن هم به صبر سفارش شده است.
وی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی باید بر داشته هایمان صبر کنیم و از منابع داخلی استخراج و به تولید داخل کمک کنیم و از تحریم دشمنان نظام متضرر نگردیم.
خطیب جمعه چابهار روز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را تبریک گفت و تصریح کرد: در روایات آمده باید جوانان راتکریم کنیم کاری که امام راحل و مقام معظم رهبری در عمل انجام دادند.
انتهای پیام/
 
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 422845
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *