۰
جانشین سفیر سفارت آلمان در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه اجلاس آیورا:

اتصال ریلی چابهار-عشق آباد اقتصاد کشورهای اقیانوس هند را با آسیای میانه پیوند می زند/ تمایل ژرمن ها برای سرمایه گذاری در ایران

کریدور چابهار –عشق آباد می تواند نقش بسیار تاثیر گذاری برای پیوند دادن اقتصاد کشورهای حاشیه اقیانوس هند با آسیای میانه ایفا کند.
سفیر  المان
سفیر المان
به گزارش چهاربهاران، ماریان شوگراف در دیدار با استاندار استان سیستان وبلوچستان در حاشیه اجلاس کشورهای اقیانوس هند در چابهار اظهار کرد: اجلاس آیورا فرصتی بسیار مناسب برای تعامل وهمکاری های دو جانبه و چند جانبه کشورهای حاشیه اقیانوس هند با یکدیگر است.
 
نماینده آلمان در اجلاس آیورا با اشاره به استعدادهای بسیار استان سیستان وبلوچستان در زمینه های مختلف اقتصادی افزود: سیستان وبلوچستان استان مستعدی در همه زمینه هاست، از هامون در سیستان گرفته تا بندر استراتژیک چابهار می توان در زمینه های بسیار زیادی در حوزه اقتصاد بحث و تبادل نظر کرد؛ اخیرا در احیای تالاب هامون یک پیشنهاد مورد بررسی ما قرار گرفت.
 
وی با اشاره به کریدور مهم چابهار - عشق آباد تصریح کرد: کریدور چابهار-عشق آباد الگوهای بسیار مثبت اقتصادی به همراه خواهد داشت و موجب افزایش ارتباطات اقتصادی زیادی در همکاری های دو و چند جانبه اقتصادی بین این کشورهای خواهد داشت.
 
در پایان وزیر مختار آلمان تمایل خود را برای سرمایه گذاری در طرح توسعه بندر شهید بهشتی در صورت بررسی و تبادل نظر اعلام کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 422831
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *