۰
امام جمعه چابهار به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و در دیدار با جانبازان؛

گذشت و ایثار جانبازان، انقلاب اسلامی را بیمه کرد/ جانبازی در راه اسلام افتخار عظیم برای ایثارگران است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: گذشت و ایثار جانبازان، باعث عزت و اقتدار کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
جانبازان
جانبازان
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در دیدار با خانواده های جانبازان و به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع)  اظهار کرد: عزت، امنیت و اقتدار کشور عزیز ما امروز مدیون بردباری و استقامت خانواده های سرافراز شهدا و ایثارگران است.
وی با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عباس (ع) و شخصیت والای این بزرگ مرد تاریخ اسلام، افزود: در حدیثی امام سجاد (ع) می فرمایند: حضرت ابوالفضل العباس (ع) در روز قیامت آن چنان مقامی برخوردار می شود که همه شهدا به مقام ایشان غبطه می خورند.
وی بیان کرد: این خانواده‌ها در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، اسماعیل‌های خویش را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند.
حجت السلام موسوی در این دیدار از روحیه والای ایثارگران در دوران سخت اسارت تجلیل کرد و گفت: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.
امام جمعه چابهار در پایان جانبازان را چشم و چراغ انقلاب اسلامی خواند و گفت: این افراد با خدا معامله کرده و مزد خود را از خدا می‌گیرند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 422820
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *