۰
امام جمعه چابهار در آيين بزرگداشت روز معلم و تجليل از اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی؛

فداکاری و ایثارگری معلمان برای نجات جان دانش‌آموزان یکی از زیباترین جلوه‌های تعلیم و تربیت است

امام جمعه چابهار گفت: فداکاری و ایثارگری معلمان برای نجات جان دانش‌آموزان یکی از زیباترین جلوه‌های تعلیم و تربیت است.
.
.
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی درآيين بزرگداشت روز معلم و تجليل از اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی چابهاراظهار کرد: معلمی که درس زندگی را در عمل به دانش آموزان خود بیاموزد هرگز این درس بزرگ زندگی و اخلاقی را فراموش نمی‌کنند.
وی افزود: معلمان با شمع وجودشان نسل آینده کشور را پرورش وجامعه را پرفروغ می کنند وتا ابد تششع این نور جامعه را در برمی گیرد.
وی بیان کرد: در طول سال‌های گذشته معلمان بسیاری بودند که بدون هیچ چشم‌داشتی در سخت‌ترین و دشوارترین لحظات تصمیم‌گیری با ایثار جان، آفریننده باشکوه‌ترین جلوه‌های معلمی شدند
حجت السلام موسوی تصریح کرد: معلمان با درک و شناخت درست از رسالت سنگین خویش به پرورش نسل آینده ساز و متدین می اندیشند و در مدرسه عشق با شمع وجود خود برای هدایت و رشد فرزندان این مرز و بوم نورافشانی می کنند..
معلمان سرمايه‌هاي معنوي جامعه هستند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل چابهار ضمن خیرمقدم به مسئولین و اساتید ودانشجویان و خانواده معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی در خصوص بزرگداشت روز معلم گفت: آموزش علم زمانی مفید است كه در خدمت بشریت و ارزش‌های والای انسانی قرار گیرد و در چنین جایی كه نقش پرورشی معلم برای هدایت صحیح نسل‌های آینده اهمیت دوچندانی می‌یابد و انسان‌های متدین، متعهد، با اخلاق و فداكار به تحویل جامعه می‌دهد.
 دکتر محمد حسین یاراحمد زهی با اشاره به ایثارگری معلم فداکار حمیدرضا گنگوزهی بیان کرد: ایثار این معلم فداکار افتخاری ملی برای خانواده آن مرحوم و مردم این منطقه است.
وی با اشاره به اينكه معلمان سرمايه‌هاي معنوي جامعه هستند، افزود: معلمان بايد با رعايت تمام الگوها شخصيتي، الگوي مناسب براي فرزندان و دانش آموزان جامعه باشند
وی نقش معلمان در تربیت درست نسل‌های آینده بسیار حساس و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: معلمان علاوه بر آموزش متون علمی وظیفه پرورش انسانی و اسلامی شاگردان خود را نیز بر عهده دارند.
در پایان مراسم از اساتید نمونه دانشگاه آراد اسلامی چابهار و خانواده معلم فداکار، حمیدرضا گنگوزهی تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 422799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *