۰
رئیس اداره آموزش و پرورش چابهاربه مناسبت روز معلم در گفتگو با چهاربهاران ؛

معلمان طلایه داران نهضت هدایت و سعادت ملت ها هستند

رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: بدون شک معلمان و مربیان طلایه داران نهضت هدایت و سعادت ملت ها هستند معمارانی که زیر بنا ی ارزش های معنوی اخلاقی واسلامی جامعه را بنیان می نهد.
سراوانی
سراوانی
حبیب الله سراوانی در گفتگو با خبرنگار  چهاربهاران، اظهار کرد: تکریم مقام معلم نشان ارج نهادن به مجاهدت منادیان بشیریت و سربلندی نسل های حاضر و آینده است که هر قلب پاک پرهیزکاری آن را تأیید می کند.
وي با اشاره به نامگذاری روز معلم در روز شهادت فیلسوف بزرگ و فرزانه شهید مطهری گفت: روز معلم روز تجلیل از اندیشه هاست، اندیشه هایی که کار انها سیقل دادن وپرورش جسم و روح انسانهاست.
وی خاطر نشان کرد: مقام معلم مقام بسیار والایی است که نقش بسیار مهمی برای رشد و ارتقاء و پیشرفت کشور دارند واین مهم  با پرورش و آموزش صحیح بین دانش آموزان با برنامه ریزی درست اجرا خواهد شد.
سراوانی بر ضرورت نقش اولیاء و اهمیت شرکت انان در جلسات مدارس بیان کرد: جایگاه و اهمیت آموزش شورای آموزش و پرورش بر ضرورت شرکت دادن اولیاء در جلسات انجمن اولیاء و مربیان دانش افزایی آنان و تشویق دانش آموزان به تحصیل بسسیارمهم و حائز اهمیت است.
رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش برای تقویت بنیه علمی دانش اموزان بیام کرد: کلاس های تقویتی کنکور با ارائه برنامه تدوین شده توسط آموزش و پرورش برای دانش آموزات ذر نظر گرفته شده است.
سراوانی در خصوص نوسازی مدارس و و ضعیت مدارس استیجاری تصريح كرد : بعضی از مدارس غیر استاندارد و تخریبی می باشند و بایستی در این خصوص سازمان نوسازی مدارس تمهیدات لازم را در نوسازی مدارس فرسوده و مدارسی که  فاقد استحکام بنا بوده  بعمل آورد.
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 422794
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *