۰
سردار رحیمی خبر داد:

دستگیری و هلاکت عاملان شهادت مأموران انتظامی خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه شرور مسلحی که اقدام به شهادت مأموران انتظامی خاش کرده بودند توسط پلیس به هلاکت رسیدند.
اشراز
اشراز
به گزارش چهاربهاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی گفت: شب گذشته چهار تن از قاچاقچیان مسلح در حین انتقال مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه پژو 405 که دارای سابقه سرقت مسلحانه بود به کمین مأموران انتظامی شهرستان خاش برخورد کرده و مأموران با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
وی افزود: پس از مدتی درگیری مسلحانه و به شهادت رسیدن سه تن از مأموران نیروی انتظامی، راننده خودرو حامل مواد مخدر در حالی که سه تن از سرنشینان آن به شدت در اثر اصابت گلوله نیروهای پلیس مجروح شده بودند، از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران انتظامی و امنیتی با اشراف اطلاعاتی، صبح امروز جنازه سه تن از این اشرار مسلح را که بر اثر اصابت گلوله مأموران نیروی انتظامی به درک واصل شده بودند در اطراف روستای اکبرآباد شهرستان خاش به همراه خودرو مسروقه‌ای که از آن برای به شهادت رساندن مأموران استفاده کرده بودند و تعدادی سلاح کشف کردند.
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب: 422772
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *